Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

glasvezel, wie kan mij vertellen hoe het zit???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • glasvezel, wie kan mij vertellen hoe het zit???

    Hallo,
    Wat is nou het verschil tussen deltafiber.nl en deltaglasvezel.nl??? Ik heb in Mei vorig jaar een flexpakket aangevraagd en een bevestiging gekregen maar kan mijn bestelling nergens terug vinden in Mijn Delta??? Ik ben al klant sinds 2002 en heb al internet en tv van Delta maar wil dit alleen maar omzetten naar glasvezel. De laatste maand is hier in de wijk glasvezelkabel aangelegd tot aan de meterkast...KPN neemt met mij hierover contact op dat ze binnenkort de kabel komen aansluiten in de meterkast??? Van wie is die kabel dan??? De werknemers die langs de deur kwamen om foto's te maken van de meterkast??? hadden Delta kleding aan. Dus ik dacht...de kabel is van de Delta, want als ik het aan hun vraag dan zeggen ze dat Delta en KPN niet over 1 glasvezelkabel gaan. Dus dan denk ik dat de straat nog een keer opengaat voor kabel 2, maar dat is ook weer niet waar.....
    Kan iemand mij nu vertellen hoe het in elkaar steekt??? want verwarring alom en kastje naar de muur....

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
    Hallo,
    Wat is nou het verschil tussen deltafiber.nl en deltaglasvezel.nl??? Ik heb in Mei vorig jaar een flexpakket aangevraagd en een bevestiging gekregen maar kan mijn bestelling nergens terug vinden in Mijn Delta??? Ik ben al klant sinds 2002 en heb al internet en tv van Delta maar wil dit alleen maar omzetten naar glasvezel. De laatste maand is hier in de wijk glasvezelkabel aangelegd tot aan de meterkast...KPN neemt met mij hierover contact op dat ze binnenkort de kabel komen aansluiten in de meterkast??? Van wie is die kabel dan??? De werknemers die langs de deur kwamen om foto's te maken van de meterkast??? hadden Delta kleding aan. Dus ik dacht...de kabel is van de Delta, want als ik het aan hun vraag dan zeggen ze dat Delta en KPN niet over 1 glasvezelkabel gaan. Dus dan denk ik dat de straat nog een keer opengaat voor kabel 2, maar dat is ook weer niet waar.....
    Kan iemand mij nu vertellen hoe het in elkaar steekt??? want verwarring alom en kastje naar de muur....
    Ja men legt separaat aan, raar maar waar. Deltafiber is de partij die het netwerk aanlegd waarover Delta glasvezel levert ( en later ook andere providers).
    Op het netwerk van KPN zitten andere providers zoals KPN zelf.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
      zeggen ze dat Delta en KPN niet over 1 glasvezelkabel gaan. Dus dan denk ik dat de straat nog een keer opengaat voor kabel 2, maar dat is ook weer niet waar.....
      Dat is zeker wel waar. Ze kunnen het terugverdienen en gaan elkaar zeker niet helpen. Laat zeker beide aanleggen!
      Laatst bewerkt door Koeba; 5 Jan 2022, 18:08.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Ja men legt separaat aan, raar maar waar. Deltafiber is de partij die het netwerk aanlegd waarover Delta glasvezel levert ( en later ook andere providers).
        Op het netwerk van KPN zitten andere providers zoals KPN zelf.
        dus de straat gaat nog een keer open???

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

          dus de straat gaat nog een keer open???
          Ja

          Reageer


          • #6
            Als het goed is krijg je deze twee kastjes in de meterkast.

            De groene glasvezel is van Delta en de oranje van KPN.
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Als het goed is krijg je deze twee kastjes in de meterkast.

              De groene glasvezel is van Delta en de oranje van KPN.
              aha de groene kabel ligt bij de voordeur en met de oranje zijn ze aan het begin van de wijk begonnen, dus de Delta is dan toch eerst.
              rest mij de vraag waarom ik mijn bestelling (flexpakket) van Mei vorig jaar nergens kan terug vinden bij Mijn Delta....
              Laatst bewerkt door lambik; 5 Jan 2022, 19:54.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Dat is zeker wel waar. Ze kunnen het terugverdienen en gaan elkaar zeker niet helpen. Laat zeker beide aanleggen!
                dat ga ik ook zeker doen....altijd handig!

                Reageer


                • #9
                  en dan nog steeds niet weet wat het verschil is tussen deltafiber en deltaglasvezel..... toen ik vorig jaar mijn flexpakket aanvroeg had ik gekozen voor 400 Mbps, dit werdt automatisch 1000Mbps ...ik zie nu dat dit weer is veranderd en dat eerste jaar kortingen enz weer zijn verdwenen en de prijs €5 euro per maand hoger is??? kan het dan toch weer niet volgen...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
                    en dan nog steeds niet weet wat het verschil is tussen deltafiber en deltaglasvezel..... toen ik vorig jaar mijn flexpakket aanvroeg had ik gekozen voor 400 Mbps, dit werdt automatisch 1000Mbps ...ik zie nu dat dit weer is veranderd en dat eerste jaar kortingen enz weer zijn verdwenen en de prijs €5 euro per maand hoger is??? kan het dan toch weer niet volgen...
                    Lees even wat ik daar over schreef. Deltafiber legt de kabel (netwerk). Delta levert jou over die kabel tv en internet

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
                      en dan nog steeds niet weet wat het verschil is tussen deltafiber en deltaglasvezel..... toen ik vorig jaar mijn flexpakket aanvroeg had ik gekozen voor 400 Mbps, dit werdt automatisch 1000Mbps ...ik zie nu dat dit weer is veranderd en dat eerste jaar kortingen enz weer zijn verdwenen en de prijs €5 euro per maand hoger is??? kan het dan toch weer niet volgen...
                      https://www.delta.nl/wijzigingen2022/

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X