Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta onderzoek

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta onderzoek

    Zo juist een onderzoek van Delta in de mail, of ik bekend was met het extra voordeel als je meerdere zaken afneemt.
    toen ik ja invulde en in de omschrijving schreef dat ik inderdaad vroeger 50 mbps extra kreeg omdat ik ook energie afnam maar dat dat na de prijs- en snelheidsverhoging
    25 mbps was geworden was de volgende vraag of ik zou overwegen om ook energie af te nemen i.v.m. dit "voordeel"
    Hierop de enquête maar gesloten.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2021-12-21 om 16.17.41.png
Bekeken: 554
Grootte: 494,6 Kb
ID: 211949
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
    Zo juist een onderzoek van Delta in de mail, of ik bekend was met het extra voordeel als je meerdere zaken afneemt.
    toen ik ja invulde en in de omschrijving schreef dat ik inderdaad vroeger 50 mbps extra kreeg omdat ik ook energie afnam maar dat dat na de prijs- en snelheidsverhoging
    25 mbps was geworden was de volgende vraag of ik zou overwegen om ook energie af te nemen i.v.m. dit "voordeel"
    Hierop de enquête maar gesloten.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2021-12-21 om 16.17.41.png
Bekeken: 554
Grootte: 494,6 Kb
ID: 211949
    Ik ken de afspraak met 5 euro korting. Ja dan zou ik het overwegen mits Delta de goedkoopste is op gaslicht.com (dat zijn ze niet altijd).

    Reageer


    • #3
      Hallo Kennie-L, dankjewel voor je bericht! Het klopt dat er onderzoek enquêtes versturen! Deze kun je gewoon helemaal doorlopen zonder dat je gelijk aan een contract vast zit hoor!

      Reageer


      • #4
        Ik heb nog steeds ook energie van Delta en inmiddels ook 1000 mbps dus die 25 doen er sowieso niet meer toe.

        Reageer


        • #5
          Ferry begreep mij niet helemaal geloof ik.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
            Ferry begreep mij niet helemaal geloof ik.
            Je ontvangt ook niets, het zijn juist uitvragen om te polsen wat je van bepaalde acties vindt.
            Je zit nergens aan vast. Maar extra internetsnelheden is een vreemde actie naar mijn mening.
            Aanvullend tv pakket gratis, mobiel extra korting, of gewoon 5 euro extra korting zou beter zijn.

            De snelheden bij Delta zijn al hoog, dus die 25 of 50 Mbit ga je niet merken, zeker niet met 1 Gbps dan kan je niet higer met de oude modems. Dat voelt als een sigaar uit eigen doos.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Dec 2021, 23:56.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              Ferry begreep mij niet helemaal geloof ik.
              Ferry is niet de enige die het niet begrijpt zo te zien...begrijpend lezen is een uitstervend vak
              Niet snappen wat er bedoeld wordt is vast ook één van de redenen dat aangekaarte problemen niet adequaat worden opgepakt!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                Ferry is niet de enige die het niet begrijpt zo te zien...begrijpend lezen is een uitstervend vak
                Niet snappen wat er bedoeld wordt is vast ook één van de redenen dat aangekaarte problemen niet adequaat worden opgepakt!
                La maar gaan Jos ;-))

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X