Ik ben sinds gisteren abonnee bij Delta. Nu heb ik wel internet maar niet de snelheid waar ik voor betaal.
wat opvalt is dat als ik inlog in ‘mijndelta’ ik geen rechten héb om mijn gegevens in te zien.
verschillende malen contact gehad met de SD en elke keer een ander antwoord. De een zegt dat ik op de monteur moet wachten omdat mijn modem niet zichtbaar is) de ander geeft aan dat de activatie niet goed is gelukt maar dat de monteur dit niet kan verhelpen. Wie heeft dit eerder gehad en weet de oplossing hiervoor?
wat opvalt is dat als ik inlog in ‘mijndelta’ ik geen rechten héb om mijn gegevens in te zien.
verschillende malen contact gehad met de SD en elke keer een ander antwoord. De een zegt dat ik op de monteur moet wachten omdat mijn modem niet zichtbaar is) de ander geeft aan dat de activatie niet goed is gelukt maar dat de monteur dit niet kan verhelpen. Wie heeft dit eerder gehad en weet de oplossing hiervoor?
Reageer