Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel internet maar niet de juiste snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wel internet maar niet de juiste snelheid

    Ik ben sinds gisteren abonnee bij Delta. Nu heb ik wel internet maar niet de snelheid waar ik voor betaal.

    wat opvalt is dat als ik inlog in ‘mijndelta’ ik geen rechten héb om mijn gegevens in te zien.

    verschillende malen contact gehad met de SD en elke keer een ander antwoord. De een zegt dat ik op de monteur moet wachten omdat mijn modem niet zichtbaar is) de ander geeft aan dat de activatie niet goed is gelukt maar dat de monteur dit niet kan verhelpen. Wie heeft dit eerder gehad en weet de oplossing hiervoor?

  • #2
    Gaat het hierover kabel of glasvezel ?

    Reageer


    • #3
      Hallo mrmeere, dankjewel voor je bericht! Kun je ons contacteren via m.me/deltaglasvezel. Dan kunnen mijn collega's dit allemaal netjes voor je uitzoeken!

      Reageer


      • #4
        Ferry als ik op de link klik dan kom ik op een pagina waar ik in gegevens moet invullen die ik niet heb. Ik zit niet op facebook en/of twitter etc etc.

        Ik heb overigens iemand gesproken van de technische helpdesk bij Delta maar die gaf aan dat dit eigenlijk gebruikelijk is en de maximale snelheid. Nou dat klopt dus niet. want ik kon de snelheden tonen die ik met caiway behaalde 2 dagen eerder. om die reden een mail gestuurd naar delta en die is in behandeling genomen. Tot nu toe niets gehoord en tot nu toe ook geen verbetering in de snelheid.

        het gaat overigens om glasvezel. Ik haal download max 480 en upload max 900. Dit is bekabeld en direct aangesloten op het modem.
        maar goed, ik heb overal in mijn huis ook goed wifi omdat ik overal in het huis meerdere wifi accespoints heb staan die bekabeld zijn aangesloten.

        Ter vergelijking bij caiway betaalde ik ook voor 1gb up en down maar daar haalde ik deze snelheden met gemak.

        Overigens heb ik ook nog geen rechten om mijn producten in te zien. Account schijnt niet gekoppeld te zijn oid. Tenminste, dat werd mij verteld. Ik kan dus wel inloggen.
        Laatst bewerkt door mrmeere; 21 Dec 2021, 17:15.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X