Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Business Pack is zeer (vaste)klant-onvriendelijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Business Pack is zeer (vaste)klant-onvriendelijk

    Zeker tien jaar lang had ik een zakelijke internetaansluiting van Delta inclusief een vast IP adres waar een paar servers op draaien. Dit kon altijd zonder extra kosten. Eind 2019 kon dat ineens alleen via een Business Pack. Nu zit ik inmiddels al weer twee jaar gedwongen aan dat Business Pack dat 15 euro extra per maand kost. En dat terwijl ik alleen mijn IP adres wil behouden en geen interesse heb in de overige onderdelen van het Business Pack.
    Van een FLEX pakket zou ik verwachten dat alle extra's los te kiezen zijn.

    Van het ene op het andere moment 15 euro meer betalen voor iets dat je al tien jaar had is een kwalijke zaak en zeer onvriendelijk t.o.v. vaste klanten.

    Vraag me af of anderen dezelfde ervaring hebben. En ik hoop dat het FLEX pakket wat flexibeler gaat worden.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht
    En dat terwijl ik alleen mijn IP adres wil behouden en geen interesse heb in de overige onderdelen van het Business Pack.
    Dan doe je het toch niet? Ook bij Delta veranderen de regels eens in de 10 (!) jaar.

    Wellicht dat DynDNS iets voor je is (niet vergeten om elke 30 dagen je account te bevestigen)
    @ https://www.strato.nl/hosting/de-bes...ns-aanbieders/

    Wat bij Xs4all eerder inclusief was valt nu onder 'KPN EEN MKB (zakelijk)', die voor beiden de server gerelateerde services voor particulieren aan het dichttimmeren is (RIP batch smtp, IP4subnet e.a.). Was 25 jaar Xs4all klant en ben mede daarvoor weggegaan.

    ZiggO: vast ip adres alleen bij een 'Professionele Wifi & Zakelijk Internet Pro abonnement'.

    Je kunt als particulier wel een abonnement bij Freedom Internet afsluiten (*DSL, 200Mbit max) incl. vast IP adres, idealen, goede support en oog voor ethisch ondernemerschap.
    @ https://www.freedom.nl/klant-worden/internet

    Uiteindelijk zit je bij Delta voor die EUR15/maand echt wel goed hoor. Ik denk dat je verworven rechten niet moet verwarren met zakelijk ondernemerschap (ook Delta houdt zijn conculega's in de gaten)
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Dec 2021, 01:36.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X