Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanbod vaste klanten 60 eur korting. Echt?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanbod vaste klanten 60 eur korting. Echt?

    Iemand op het forum ook benaderd voor een vaste klanten deal?
    Als je nu je abonnement voor twee jaar verlengt krijg je 60 euro korting op je eerstvolgende factuur.

    Krijg netjes een overzicht via de mail gestuurd.
    Had nog wat vraagjes, dus bel het nummer in de mail. Slechts bereikbaar tussen 13:00 en 21:00.
    Na 13:00 neemt er niemand op.

    Is deze deal echt, of........

  • #2
    En is dit telefoonnummer wel van Delta?
    want anders is de kans groot dat het spam is.

    Reageer


    • #3
      Het is een Zeeuws nummer. Het bandje voor 13:00 uur zegt delta (Maar dat hoeft niets te betekenen).

      Callcenter?

      Reageer


      • #4
        Ook een mailtje gehad, maar daarin staat geen telefoonnummer. De mail is afkomstig van [email protected].
        Antwoord naar [email protected].
        Ik krijg de indruk dat je marcelve een ander mailtje heeft gekregen dan ik.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door NicovdV Bekijk bericht
          Ook een mailtje gehad, maar daarin staat geen telefoonnummer. De mail is afkomstig van [email protected].
          Antwoord naar [email protected].
          Ik krijg de indruk dat je marcelve een ander mailtje heeft gekregen dan ik.
          Dit emailadres is de goede DELTA <[email protected]>
          Laatst bewerkt door koekeroe; 10 Dec 2021, 19:37.

          Reageer


          • #6
            Het is wel echt , alleen let op.
            Ik ben inmiddels 14 keer gebeld door hun ontzettend lieve klantenservice na het aanvragen van de korting.

            Ze leren het daar niet echt he, als je aangeeft niet gebeld te willen worden

            Reageer


            • #7
              Ik geloof er niets van dat je zomaar iets gratis is. Ik heb de mail verwijderd.

              Reageer


              • #8
                Ik weet niet wat jullie allemaal binnen krijgen,maar ik ben dus ook enige tijd gebelt voor dit aanbod. Heb dus met 2 jaar verlengt, en bij mijn maandafrekening was dus netjes
                die 60 euri's verekent. Deze week kreeg ik nog een bevestigingsbrief van Delta met daarin mn einddatum en dat ik daarna elke maand kan opzeggen....dus ja. Bij mij dus wel.
                Laatst bewerkt door Hoya; 10 Dec 2021, 18:34.

                Reageer


                • #9
                  Je moet altijd wel weer ergens klikken dat je akkoord gaat met de voorwaarden en daar gaat je privacy en kans om niet meer gebeld te worden….

                  Informatie is geld waard…. Al de online testjes, quiz of je echt zo intelligent bent en gratis producten,wat zouden ze willen?

                  Reageer


                  • #10
                    Zestig euro korting voor twee jaar verlenging?
                    Dat is slechts twee euro en vijftig cent per maand korting?
                    Ik vind dat erg karig.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                      Zestig euro korting voor twee jaar verlenging?
                      Dat is slechts twee euro en vijftig cent per maand korting?
                      Ik vind dat erg karig.
                      Bij een beetje overstap naar Caiway of KPN kunnen de kortingen het veelvoudige zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        Die aanbieding is echt. Puur om te voorkomen dat je binnen twee jaar naar KPN overstapt. Al vind ik die 60 euro ook niet echt aantrekkelijk.

                        Reageer


                        • #13
                          Zodra die glasvezel er ligt met piepende bandjes weg bij Delta naar de eerste de beste aanbieder.

                          Tot nu toe jaarlijkse prijsverhoging in plaats van verlaging .

                          En die spam telefoontjes komen me echt de strot uit.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X