Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wi-Fi radio not operational, please connect to the other radio

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wi-Fi radio not operational, please connect to the other radio




    Deze had ik nog niet iemand?


    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2021-09-23 om 16.51.55.png
Bekeken: 432
Grootte: 381,7 Kb
ID: 203324



    Laatst bewerkt door Kennie-L; 23 Sep 2021, 21:55.

  • #2
    Is dat op het Sagemcom modem ?

    Heb je de 2,4 Ghz (Enable SSID) al eens een keer handmatig aan en uit gezet ?

    Overigens is het slim om die QR-codes even zwart te maken want die kan ik lezen met mijn telefoon (verder kan ik er overigens niks mee hoor).

    Reageer


    • #3
      Ja, het Sagemcom modem en heb dat handmatig aan en uitzetten idd geprobeerd. Ik zat eraan te denken om die codes zwart te maken maar dacht ook dat het niet zo veel kwaad kon.
      Volgens mij zijn die 2.4 problemen begonnen sinds mijn buurman overgestapt is naar Delta en die drie mesh wifi punten heeft geïnstalleerd, het was ineens ook een keer of tien zo traag geworden en nu is het uitgeschakeld.

      Reageer


      • #4
        Hetgene wat je nog kunt proberen is handmatig een bepaald WiFi kanaal te kiezen op de 2,4Ghz band.

        Misschien kom je er dan nog één tegen die wel vrij is, want het lijkt er nu op dat je wordt weggedrukt.

        Reageer


        • #5
          Ga ik proberen, bedankt.

          Reageer


          • #6
            Gaat niet lukken, omdat 2.4 down is kan je er ook niets aan veranderen.

            Reageer


            • #7
              In de qr code staat je wifi netwerknaam en wachtwoord, het is inderdaad verstandig om die onleesbaar te maken.
              Kun je proberen het modem te herstellen naar fabrieksinstellingen? Wanneer dat het probleem niet oplost lijkt het modem defect en kun je vervanging aanvragen.

              Reageer


              • #8
                Gisterenavond een mailtje naar forumbeheer en vandaag al opgelost, ze hebben op afstand iets in mijn modem gewijzigd en 2.4 GHz is weer terug (na herstart)
                Het is alleen maar ongeveer 20 mbps maar in ieder geval werkt mijn Delta inzicht en gastnetwerk weer.
                Kudo's voor het snelle reageren!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X