Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement gewijzigd zonder mijn toestemming met extra kosten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement gewijzigd zonder mijn toestemming met extra kosten

    Kort geleden is de internetsnelheid verhoogd van 150 naar 400 Mb en ik kan me niet heugen dat er in de mailing waar dat is aangekondigd, een maand geleden, dat daar zomaar Euro 2.50 extra voor zou worden gerekend. Ik wil helemaal niet meer betalen voor de verbinding, die is snel genoeg. Hoe kan dat zonder toestemming zomaar gebeuren????? Nu moet ik weer gaan bellen om het weer te veranderen want het 150 Mb abbo is gewoon nog beschikbaar.

    Verkeerd gelezen, niet correct
    Laatst bewerkt door Deltamark; 13 Sep 2021, 23:24.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
    Kort geleden is de internetsnelheid verhoogd van 150 naar 400 Mb en ik kan me niet heugen dat er in de mailing waar dat is aangekondigd, een maand geleden, dat daar zomaar Euro 2.50 extra voor zou worden gerekend. Ik wil helemaal niet meer betalen voor de verbinding, die is snel genoeg. Hoe kan dat zonder toestemming zomaar gebeuren????? Nu moet ik weer gaan bellen om het weer te veranderen want het 150 Mb abbo is gewoon nog beschikbaar.
    Ik ben bang dat je even goed moet kijken naar wat je betaalde, alle abo’s zijn in prijs verlaagd en in snelheid verhoogd.

    Reageer


    • #3
      Jou verhaal klopt niet, Je betaalde voorheen 45 euro. Daar krijg je nu 400Mbit voor. Dus niks meer betalen!!!
      Hier kun je zien hoe je factuur er uit ziet de komende maanden:
      https://www.delta.nl/snelheid/

      Downgraden gaat je naast administratiekosten een extra voordeel brengen van 2,50 per maand,
      Maar wel MET administratiekosten a 20 euro.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Sep 2021, 23:16.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Jou verhaal klopt niet, Je betaalde voorheen 45 euro. Daar krijg je nu 400Mbit voor. Dus niks meer betalen!!!
        Hier kun je zien hoe je factuur er uit ziet de komende maanden:
        https://www.delta.nl/snelheid/

        Downgraden gaat je naast administratiekosten een extra voordeel brengen van 2,50 per maand,
        Maar wel MET administratiekosten a 20 euro.
        Goed om te weten, ik zie dat ik mijn eigen posts hierover per abuis heb verwijderd, maar ik was op het verkeerde been gezet door niet goed lezen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Jou verhaal klopt niet, Je betaalde voorheen 45 euro. Daar krijg je nu 400Mbit voor. Dus niks meer betalen!!!
          Hier kun je zien hoe je factuur er uit ziet de komende maanden:
          https://www.delta.nl/snelheid/

          Downgraden gaat je naast administratiekosten een extra voordeel brengen van 2,50 per maand,
          Maar wel MET administratiekosten a 20 euro.
          Vreemd ik betaal 50,00 euro voor 150Mbps en voor extra snelheid 300Mbps 7,50 euro dus 57,50 en geen glasvezel? En vaak helemaal geen ontvangst dus ook geen TV?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Mokum05 Bekijk bericht

            Vreemd ik betaal 50,00 euro voor 150Mbps en voor extra snelheid 300Mbps 7,50 euro dus 57,50 en geen glasvezel? En vaak helemaal geen ontvangst dus ook geen TV?
            Dat is hier al eens eerder geconstateerd.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Dat is hier al eens eerder geconstateerd.
              Ok bedankt voor de reactie. Maar als ik als klant navraag doe bij DELTA wanneer ik een aansluiting krijg voor glasvezel, dan krijg ik een Tel.nr. van Volkel&Wessel en die kunnen geen antwoord daarop geven? Heel Terneuzen heeft een aansluiting van Glasvezel van de DELTA behalve de binnenstad en Java, deze is aangelegd door de KPN met een open netwerk, maar de DELTA weet van niets?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X