Jarenlang op diverse smartfoons Delta WifiSpots geinstalleerd en nu plotseling geen verbinding meer op mijn Samsung S10 met Android 11.
Heb het volgende geprobeerd om weer verbinding te krijgen. (zie bijlage)
- Bij "Verbindingen" en "WiFi" en Delta WifiSpots gekozen waarop ik een scherm kreeg waarop ik mijn identiteit en wachtwoord moest invullen.
- Vervolgens bij "CA-certificaat" DELTA WifiSpots CA gekozen. Op dit moment kwam er een regel bij met "Domein" (zie bijlage)
- Bij "Online certificaatstatus" Niet valideren laten staan.
- Bij "Domein" niets ingevuld.
- Geprobeerd op "Verbinden" te drukken, maar dit reageerde niet.
Niemand heeft mij tot op heden kunnen vertellen wat er bij "Domein" moet staan, ook de Serviceafdeling was hier niet mee bekend.
Daarna het volgende geprobeerd (nieuwe installatie):
- Bij "Verbindingen" en "WiFi" bij DELTA Wifispots" gekozen voor Netwerk vergeten
- Op de site van Delta certificaat geladen
- Bij "Ïnstellingen" - "Biometrie en Beveiliging" gekozen voor "Andere beveiligingsinstellingen"
- Daar gekozen voor "Installeren uit opslag" en gekozen voor "Wi-Fi certificaat
- Nu gekozen voor het eerder gedownloade certificaat en de juiste naam gegeven "Delta WifiSpots CA
- Hierna gekozen voor "Verbindingen" en "WiFi" en Delta WifiSpots
- En daarna na invullen van identiteit en wachtwoord kwam bij invullen CA-certificaat wéér de extra regel van "" Domein"
Heb ook nog bij Domein een keer geprobeerd met delta en een keer met zeelandnet op advies van de Serviceafdeling, maar ook dat werkte niet want na proberen te verbinden kwam de melding "wachtwoord onjuist". Heb nog het wachtwoord gewijzigd via MijnDelta, maar met hetzelfde resultaat.
Dit probleem heeft al eens in het forum gestaan op 9 mei 2021 en uiteindelijk heeft iemand de oplossingen gevonden maar helaas niet aangegeven hoe.!!
Heb het volgende geprobeerd om weer verbinding te krijgen. (zie bijlage)
- Bij "Verbindingen" en "WiFi" en Delta WifiSpots gekozen waarop ik een scherm kreeg waarop ik mijn identiteit en wachtwoord moest invullen.
- Vervolgens bij "CA-certificaat" DELTA WifiSpots CA gekozen. Op dit moment kwam er een regel bij met "Domein" (zie bijlage)
- Bij "Online certificaatstatus" Niet valideren laten staan.
- Bij "Domein" niets ingevuld.
- Geprobeerd op "Verbinden" te drukken, maar dit reageerde niet.
Niemand heeft mij tot op heden kunnen vertellen wat er bij "Domein" moet staan, ook de Serviceafdeling was hier niet mee bekend.
Daarna het volgende geprobeerd (nieuwe installatie):
- Bij "Verbindingen" en "WiFi" bij DELTA Wifispots" gekozen voor Netwerk vergeten
- Op de site van Delta certificaat geladen
- Bij "Ïnstellingen" - "Biometrie en Beveiliging" gekozen voor "Andere beveiligingsinstellingen"
- Daar gekozen voor "Installeren uit opslag" en gekozen voor "Wi-Fi certificaat
- Nu gekozen voor het eerder gedownloade certificaat en de juiste naam gegeven "Delta WifiSpots CA
- Hierna gekozen voor "Verbindingen" en "WiFi" en Delta WifiSpots
- En daarna na invullen van identiteit en wachtwoord kwam bij invullen CA-certificaat wéér de extra regel van "" Domein"
Heb ook nog bij Domein een keer geprobeerd met delta en een keer met zeelandnet op advies van de Serviceafdeling, maar ook dat werkte niet want na proberen te verbinden kwam de melding "wachtwoord onjuist". Heb nog het wachtwoord gewijzigd via MijnDelta, maar met hetzelfde resultaat.
Dit probleem heeft al eens in het forum gestaan op 9 mei 2021 en uiteindelijk heeft iemand de oplossingen gevonden maar helaas niet aangegeven hoe.!!
Reageer