Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1 gigabit word deze ondersteund op het witte modem

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 1 gigabit word deze ondersteund op het witte modem

    Was een nieuwsgierig heb nu de 1000/100 alleen deze snelheid word niet gehaald delta is er al mee bezig ze gaan het uitzoeken haal nu ruim 500/100 moet toch kunnen deze snelheid op het witte modem alles getest met goede kabel direct op het modem laptop is macbook pro moet die 1gb kunnen trekken.

  • #2
    Ja daar zijn de witte modems voor bedoeld.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ja daar zijn de witte modems voor bedoeld.
      Oke alleen de snelheid haal ik nu niet wacht nog even af wat ze gaan doen anders zou er een monteur komen werd er gezegd.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht

        Oke alleen de snelheid haal ik nu niet wacht nog even af wat ze gaan doen anders zou er een monteur komen werd er gezegd.
        Modem ook al een half uur stroomloos gehad? Gaat om bedrade snelheid neem ik aan!
        En de netwerkkaart moet het wel aankunnen, anders ga je het ook niet redden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Modem ook al een half uur stroomloos gehad? Gaat om bedrade snelheid neem ik aan!
          En de netwerkkaart moet het wel aankunnen, anders ga je het ook niet redden.
          Bekabeld inderdaad heb hier een macbook pro die kan die snelheid aan.

          Reageer


          • #6
            Met ftp zul je de snelheid wel halen (meerdere sessies tegelijk). De bandbreedte zelf is behouden aan de volgende regels

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2021-08-10_20-06-02.jpg
Bekeken: 602
Grootte: 128,5 Kb
ID: 199320
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Met ftp zul je de snelheid wel halen (meerdere sessies tegelijk). De bandbreedte zelf is behouden aan de volgende regels

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2021-08-10_20-06-02.jpg
Bekeken: 602
Grootte: 128,5 Kb
ID: 199320

              Had hiervoor 400/100 deze haalde ik gewoon en soms wat sneller.

              Reageer


              • #8
                Ik haal hier met speedtest rond de 900 Mbps down en 125 up
                Laatst bewerkt door reddwarf; 11 Aug 2021, 10:19.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                  Ik haal hier met speedtest rond de 900 Mbps down en 125 up
                  Dat is een COAX modem, geen glasvezel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Dat is een COAX modem, geen glasvezel.
                    Ja dat is het witte Sagemcom coax modem, volgens mij hebben we het hier allemaal over het kabelmodem als ik 400/100 en 1000/125 lees?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                      Ik haal hier met speedtest rond de 900 Mbps down en 125 up
                      Nou bij mij wil het niet werken er zijn al 2 monteurs geweest die kunnen het niet probleem niet vinden er zit een hik in het signaal op zijn laptop gaf hij de eerste keer aan 950 en zakt naar tussen 600 en 700 moet toch continu blijven ? heb even in de logfiles gekeken geeft toch fouten aan
                      33 3821894950 3323059341 3370

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht
                        Nou bij mij wil het niet werken er zijn al 2 monteurs geweest die kunnen het niet probleem niet
                        Niet dat je er iets aan hebt, maar bent niet de enige. Wij hebben hier ook regelmatig mee te maken (650Mbit ipv 900/1000Mbit)
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door rd1osb Bekijk bericht

                          Nou bij mij wil het niet werken er zijn al 2 monteurs geweest die kunnen het niet probleem niet vinden er zit een hik in het signaal op zijn laptop gaf hij de eerste keer aan 950 en zakt naar tussen 600 en 700 moet toch continu blijven ? heb even in de logfiles gekeken geeft toch fouten aan
                          33 3821894950 3323059341 3370
                          Het zou direct op je modem wel continue rond de 900 Mbps moetenblijven, theoretisch zou 1 Gbit netwerk rond de 938 Mbps kunnen geven. Het enige verschil zou kunnen zijn dat mijn modem in bridge mode staat maar ook dat lijkt mij sterk.

                          Hier in ieder geval een stabiel beeld met snelheden tussen de 900-930 Mbps
                          Bijgevoegde bestanden

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X