Binnenkort wordt de glasvezel kabel IN onze (huur) woning aangesloten.
Voor zover ik begrepen heb, de aansluiting in de woning is gratis.
Maar als ik toestemming geef om de kabel Fysiek in de woning (komt in de meterkast ? ) aan te sluiten, betekend dat dan ook dat het kabelmodem dat overigens NIET in de meterkast staat, gedeactiveerd wordt ?
Wij zijn vooralsnog NIET van plan om over te stappen op de glasvezel, want als we dat wel zouden doen, dan betekend het ook dat we dan moeten investeren in nieuwe randapparatuur ?
We hebben nu een eigen netwerkje met router, switch en dergelijke en dat werkt prima.
Want als we, door toestemming te geven de glasvezel IN de woning aan te sluiten, en daarmee onze huidige kabelaansluiting niet meer kunnen gebruiken, dan geven we géén toestemming om de glasvezel fysiek in de woning aan te sluiten.
Alvast bedankt voor eventuele reacties, groet, Fam. Mulder
UPDATE:
Voor het fysiek aansluiten in de woning is door Delta een datum en tijdstip gegeven. Datum is op zich oké, maar het tijdstip NIET. Netjes een voorstel voor een nieuw tijdstip gedaan ( middags i.p.v. morgens) maar HELAAS, totaal geen reactie van Delta. Jammer, maar ik blijf er niet voor thuis.....
Voor zover ik begrepen heb, de aansluiting in de woning is gratis.
Maar als ik toestemming geef om de kabel Fysiek in de woning (komt in de meterkast ? ) aan te sluiten, betekend dat dan ook dat het kabelmodem dat overigens NIET in de meterkast staat, gedeactiveerd wordt ?
Wij zijn vooralsnog NIET van plan om over te stappen op de glasvezel, want als we dat wel zouden doen, dan betekend het ook dat we dan moeten investeren in nieuwe randapparatuur ?
We hebben nu een eigen netwerkje met router, switch en dergelijke en dat werkt prima.
Want als we, door toestemming te geven de glasvezel IN de woning aan te sluiten, en daarmee onze huidige kabelaansluiting niet meer kunnen gebruiken, dan geven we géén toestemming om de glasvezel fysiek in de woning aan te sluiten.
Alvast bedankt voor eventuele reacties, groet, Fam. Mulder
UPDATE:
Voor het fysiek aansluiten in de woning is door Delta een datum en tijdstip gegeven. Datum is op zich oké, maar het tijdstip NIET. Netjes een voorstel voor een nieuw tijdstip gedaan ( middags i.p.v. morgens) maar HELAAS, totaal geen reactie van Delta. Jammer, maar ik blijf er niet voor thuis.....

Reageer