Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internet/mobiel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internet/mobiel

    Beste Forumleden,

    Ik heb het volgende probleem en hoop op een oplossing.

    Ik heb een andere mobiele telefoon. Ik heb twee accounts: te weten: G-mail en Zeelandnet. Na installatie van mijn nieuwe telefoon ontvang ik mijn e-mails bubbel.

    Hoe kan ik dat wijzigen ? MVG Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    Ik heb een andere mobiele telefoon.
    Ander merk of ander type?

    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    Ik heb twee accounts: te weten: G-mail en Zeelandnet. Na installatie van mijn nieuwe telefoon ontvang ik mijn e-mails bubbel.
    bubbel = dubbel?
    Hoe bedoel je dat? Komen ze binnen op zowel Gmail als op Zeelandnet of krijg je op beide accounts de betreffende emails twee keer?

    Het is mogelijk dat je een account zo hebt geconfigureerd dat de mail die daar binnenkomt wordt doorgestuurd naar het andere account en vv.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Het merk van mijn mobiel is de Nokia 6.

      Met dubbel bedoel ik : Wanneer ik mijn mobiel open, -ik zie dan aal icoons- en links bovenaan in het klein meldingen.
      Vervolgens veeg ik naar beneden en zie dan de sites waar een mail is op binnen gekomen met een verkorte tekst en die tekst staat er dubbel op.

      Ik hoop dat eruit te komen is. MVG Martin

      Reageer


      • #4
        Beste Webkabouter, ik heb een printscreen gemaakt. Wellicht is het nu iets duidelijker.

        Ik hoor graag. Martin
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Dat ziet er uit als meldingen, geen email. Bij je instellingen kun je naar "meldingen" en de apps uitvinken die je meldingen sturen. Onder die berichten zie je al staan: "meldingen beheren". Daar kun je het dus aan of uitvinken. Dat het dubbel komt kan een fout zijn in de app of misschien heb je een update nodig van de apps
          Laatst bewerkt door Kwek; 10 Jun 2021, 15:30.

          Reageer


          • #6
            Beste Kwek, bedankt voor de tip. Ik ga het proberen. Martin

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X