Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen IPv6Gamerouter XR1000

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen IPv6Gamerouter XR1000



    Zo ja, kunnen we verder bevestigen dat de ISP een openbaar ipv6-netwerk levert voor een thuisgateway die het netwerk kan toewijzen aan uw LAN, achter de thuisgateway?



    Bij de klantenservice van Delta/zeelandnet op de technische afdeling konden ze hier geen antwoord op geven. Ze adviseerde mij op het forum de vraag te stellen.

    Dus bij deze.

    MvG,

    Wouter

  • #2
    Hallo Wouter van den Brande,

    Dankjewel voor je vraag! Ik help je graag verder.

    Kun je mij de onderstaande vragen beantwoorden?

    Kun je mij aangeven welk modem je hebt?
    Staat deze in Bridge Modes?
    Welke apparaten zijn allemaal verbonden bekabeld aan het modem?
    Heb je de XBOX bekabeld verbonden?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Wouter van den Brande Bekijk bericht
      Bij de klantenservice van Delta/zeelandnet op de technische afdeling konden ze hier geen antwoord op geven. Ze adviseerde mij op het forum de vraag te stellen.
      Dat is leuk om te lezen, maar helaas zegt dit meer over de kwaliteit van de Delta klantenservice dan over de kennis die hiervoor bij Zeelandnet in huis is. Er bestaat namelijk een 2e- en 3e-lijns helpdesk die die informatie zo kan oplepelen. Jammer dat een webmaster (die die kennis niet in huis heeft) nu een brug moet slaan tussen jou terechte vragen en die helpdesk.

      Waarom er gecommuniceerd zou moeten worden met IPv6 is mij even niet duidelijk omdat IPv4 daar ook prima voor geschikt is. IPv4 en IPv6 kunnen perfect naast elkaar bestaan ??in een enkel L2-segment. Op Ethernet gebruikt elk zijn eigen ethertype en het is letterlijk onmogelijk om ze op de een of andere manier door elkaar te halen.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Jun 2021, 20:30.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X