Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel modem en WiFI

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel modem en WiFI

    Het glasvezelmodem komt in een dichte meterkast terwijl de TV en printer 10 meter verderop staan. Hoe is het met Wi-Fi Is dat een beetje sterk of moet je een Wi-Fi versterker plaatsen

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
    Het glasvezelmodem komt in een dichte meterkast terwijl de TV en printer 10 meter verderop staan. Hoe is het met Wi-Fi Is dat een beetje sterk of moet je een Wi-Fi versterker plaatsen
    TV kijken via glasvezel gaat dus niet meer via een traditionele zogeheten COAX kabel, maar via een netwerkkabel.

    Je zult dus volgens mij een netwerkkabel vanaf het modem naar de plaats waar de TV staat moeten aanleggen.

    De WiFi is bij glasvezel sterker dan bij gewoon internet maar ik denk dat er wel een router tussen moet .Ik lees hier veel over TP link WiFi routers.

    Wat je met je printer icm met je TV bedoel begrijp ik niet helemaal.

    Reageer


    • #3
      Oke wat ik bedoelde is dat de printer op WiFi werkt. ( kan ook bedraad) Hij staat naast mijn TV en dus 10 meter van het modem vandaan wat nu in de meterkast komt te staan. Is het WiFi signaal vanuit de meterkast sterk genoeg door muren heen naar de printer? Hierboven lees ik dat er waarschijnlijk een router tussen moet (waarheid). Die komt dan aan het kastje van interactieve TV?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X