Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagemcom-modem niet te benaderen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagemcom-modem niet te benaderen

    Goedenavond. Sinds enkele maanden heb ik een nieuw sagemcom modem in gebruik. Nu wil ik deze graag benaderen, maar zoals aangegeven op het apparaat (via 192.168.11.1) is niet mogelijk. Weet er iemand hoe ik dit wel kan doen?

    Sinds ik dit modem in gebruik heb is het namelijk niet meer mogelijk de NAS binnen het eigen netwerk te vinden, ondanks dat dit opgezet is met een aparte router (amplifi).

    Alvast bedankt voor het meedenken

  • #2
    AmpliFi in bridge mode zetten. Mijn voorkeur zou naar het eerste uitgaan.

    Daarna heb je 'niks meer te zoeken' in het Sagemcom modem en als je er wel naartoe wilt gaan zit-ie op 192.168.100.1.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MCTilroe Bekijk bericht
      Sinds ik dit modem in gebruik heb is het namelijk niet meer mogelijk de NAS binnen het eigen netwerk te vinden, ondanks dat dit opgezet is met een aparte router
      Kun je wel met een computer of tablet internetten via je modem (wifi of bedraad)?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de recties. Internetten is geen probleem. Het was inderdaad om te controleren of de modem in bridgemodus stond. Dit ws inderdaad zo. Helaas heb ik dan nog niet opgelost waarom de NAS niet meer te vinden is. Deze is wel te vinden als "mediaspeler" maar niet meer als afzonderlijke mappen in verkenner (photo, movie etc). Ook de Synologyfinder vindt 'm niet meer. Verder zoeken maar weer.

        Reageer


        • #5
          Je hebt de Synology toch niet op het Sagemcom modem aangesloten he?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X