Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

alias verwijderen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • alias verwijderen

    Hoe kan je een alias verwijderen heb een mailadres die ik al jaren niet gebruikt, daar komt alleen spam door ik zie de optie niet om deze te wissen.

  • #2
    Er is nog een topic over: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...an-email-adres

    Het schijnt dus niet mogelijk te zijn om die te verwijderen...

    Reageer


    • #3
      Hallo rd1osb, het is NOG niet mogelijk om een alias te verwijderen.. Wat voor dan een oplossing zou kunnen wezen is de spamfilter goed instellen. Hierdoor krijg je niet alle spam binnen. Je kunt via de volgende link: Spamfilter instellen, het allemaal rustig nalezen hoe je het filter kunt instellen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
        Hallo rd1osb, het is NOG niet mogelijk om een alias te verwijderen..
        Nou begin ik toch sprankje hoop te krijgen of is dat iets te voorbarig?

        Reageer


        • #5
          Ferry Kan je al een tipje van de sluier oplichten?

          Reageer


          • #6
            Ferry ?

            Reageer


            • #7
              Ferry We zijn nu weer een maandje of wat verder. Kan je aangeven wat nu de status is?

              Reageer


              • #8
                Hallo Anton100, ik ga dit voor je navragen of het al is opgelost! Ik zal hier morgen over berichten!

                Reageer


                • #9
                  Anton100, ik heb het voor je nagevraagd. En de optie om het Alias te verwijderen bij een primair emailadres is nog steeds niet mogelijk. Je kunt nu wel het Alias verwijderen van een secundaire emailadres.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik neem aan dat je ook de "waarom" vraag aan hun heb gesteld? En kan je dat met ons delen?

                    Reageer


                    • #11
                      De technische dienst gaf aan dat het te maken heeft met ons systeem zelf. Maar ze zijn er nog volop mee bezig om dit op te lossen. Het vervelende is dat ze hier nog geen datum over kunnen geven wanneer het weer werkt. Een work-a-round zou kunnen wezen om een ander emailadres aan te maken.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                        Een work-a-round zou kunnen wezen om een ander emailadres aan te maken.
                        Daar zit nu net het probleem. Het mail adres dat ik wil gebruiken ligt namelijk vast als alias in mijn hoofd account.
                        Zolang het daar "vast" staat, kan ik er geen mail account van maken.


                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                          Maar ze zijn er nog volop mee bezig om dit op te lossen.
                          Jeroen, met alle respect voor jullie team, maar vind je zelf ook niet dat het probleem nu wel lang genoeg geduurd heeft? Ben zelf ook systeembeheerder en de oplossingen is niet echt hogeschoolwerk. Als jullie nog iemand zoeken om dit probleem op te lossen...

                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht
                            Zolang het daar "vast" staat, kan ik er geen mail account van maken.
                            Terecht opgemerkt denk ik. Daarnaast moet het gewoon mogelijk zijn om elk email adres (tenzij het een hoofd-email adres is) te verwijderen op verzoek van de eigenaar.
                            Als dat een privacy issue is, dan kan daar een procedure voor worden opgezet zodat iedereen met een emailadres dat moet kunnen laten doorvoeren. Als het probleem wordt veroorzaakt door het ontbreken van functionaliteit binnen MijnDelta is, dan moet (...) dat maar handmatig gedaan worden door support. Daar betalen we immers ook voor, toch?
                            Als Jeroen elke keer te horen krijgt dat 'men er mee bezig is' en wij elke keer vaart achter deze oplossing proberen te zetten, geeft dat alleen maar aan dat de prioriteit van de melding al een tijd aan het escaleren is. Daar wordt niemand vrolijk van (ook Jeroen niet).

                            Wellicht dat iemand van support eens kan uitleggen waarom dat zo lang moet duren, dan geeft dat meer begrip als dat wij nu ervaren.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Aug 2021, 18:03.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Wellicht dat iemand van support eens kan uitleggen waarom dat zo lang moet duren, dan geeft dat meer begrip als dat wij nu ervaren.
                              Niemand?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X