Hoe kan je een alias verwijderen heb een mailadres die ik al jaren niet gebruikt, daar komt alleen spam door ik zie de optie niet om deze te wissen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
alias verwijderen
Samenvouwen
X
-
Er is nog een topic over: https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...an-email-adres
Het schijnt dus niet mogelijk te zijn om die te verwijderen...
- 1 Like
-
Hallo rd1osb, het is NOG niet mogelijk om een alias te verwijderen.. Wat voor dan een oplossing zou kunnen wezen is de spamfilter goed instellen. Hierdoor krijg je niet alle spam binnen. Je kunt via de volgende link: Spamfilter instellen, het allemaal rustig nalezen hoe je het filter kunt instellen.
- 1 Like
Reageer
-
De technische dienst gaf aan dat het te maken heeft met ons systeem zelf. Maar ze zijn er nog volop mee bezig om dit op te lossen. Het vervelende is dat ze hier nog geen datum over kunnen geven wanneer het weer werkt. Een work-a-round zou kunnen wezen om een ander emailadres aan te maken.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtEen work-a-round zou kunnen wezen om een ander emailadres aan te maken.
Zolang het daar "vast" staat, kan ik er geen mail account van maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtMaar ze zijn er nog volop mee bezig om dit op te lossen.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk berichtZolang het daar "vast" staat, kan ik er geen mail account van maken.
Als dat een privacy issue is, dan kan daar een procedure voor worden opgezet zodat iedereen met een emailadres dat moet kunnen laten doorvoeren. Als het probleem wordt veroorzaakt door het ontbreken van functionaliteit binnen MijnDelta is, dan moet (...) dat maar handmatig gedaan worden door support. Daar betalen we immers ook voor, toch?
Als Jeroen elke keer te horen krijgt dat 'men er mee bezig is' en wij elke keer vaart achter deze oplossing proberen te zetten, geeft dat alleen maar aan dat de prioriteit van de melding al een tijd aan het escaleren is. Daar wordt niemand vrolijk van (ook Jeroen niet).
Wellicht dat iemand van support eens kan uitleggen waarom dat zo lang moet duren, dan geeft dat meer begrip als dat wij nu ervaren.Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Aug 2021, 18:03.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtWellicht dat iemand van support eens kan uitleggen waarom dat zo lang moet duren, dan geeft dat meer begrip als dat wij nu ervaren.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer