Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Je sluit een glasvezel abonnement minimaal voor een jaar af, wat je er na nog kunt doen is idd de grote vraag (terug naar coax ?).
    Ik vermoed dat je dan een van de andere glasvezelproviders kunt kiezen. Coax zal niet meer mogelijk zijn.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Ik vermoed dat je dan een van de andere glasvezelproviders kunt kiezen. Coax zal niet meer mogelijk zijn.

      Reageer


      • #18
        Caiway, Solcon, Helden van nu en Online komen niet door de postcodecheck?
        Het zijn allemaal geen providers waar je gelukkig van wordt, maar toch.

        Reageer


        • #19
          ik snap er nog steeds niks van gisteren bij ons in de staat waren ze bezig met glasvezel .ik delta weer gebeld er staat toch echt gratis aanleg zonder verplichting delta hou vol als je het gratis tot je meterkast laat aansluiten moet je echt een glasvezel abbo nemen .er is totaal geen duidelijkheid hier over .allemaal geheimzinnig .

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door edje Bekijk bericht
            ik snap er nog steeds niks van gisteren bij ons in de staat waren ze bezig met glasvezel .ik delta weer gebeld er staat toch echt gratis aanleg zonder verplichting delta hou vol als je het gratis tot je meterkast laat aansluiten moet je echt een glasvezel abbo nemen .er is totaal geen duidelijkheid hier over .allemaal geheimzinnig .
            Anleg tot in de meterkast kost niets en verplicht je tot niets.
            Delta wil echter iedereen op glas, dus roepen ze dit tegen de klanten,
            Maar laten ze dan eerst Dolby geluid en 4K toevoegen aan het tv aanbod!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door edje Bekijk bericht
              ik snap er nog steeds niks van gisteren bij ons in de staat waren ze bezig met glasvezel .ik delta weer gebeld er staat toch echt gratis aanleg zonder verplichting delta hou vol als je het gratis tot je meterkast laat aansluiten moet je echt een glasvezel abbo nemen .er is totaal geen duidelijkheid hier over .allemaal geheimzinnig .
              Het lijkt te verschillen per gemeente. In Middelburg leggen ze het aan totin de stoep en brengen ze het pas binnen als je overstapt, terwijl in Vlissingen het direct tot in de meterkast wordt aangelegd, ook al stap je niet direct over.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X