Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Domeinnaam wordt gevraagd bij instellen wifispot

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Domeinnaam wordt gevraagd bij instellen wifispot

    Vanmiddag heb ik het wachtwoord van de modem opnieuw in laten stellen echter ineens wordt dit wachtwoord niet meer herkend door mijn telefoon (android).

    Ik wilde gebruik maken van de wifispot en deze moet nog ingesteld worden maar na het kiezen van het ca certificaat wordt om een domeinnaam gevraagd. Ik weet niet wat ik in moet vullen. Wie kan me helpen?

  • #2
    Bij het installeren van het certificaat krijg je meestal een vraag over waarvoor je het wilt installeren. Het is belangrijk om daar WiFi te kiezen; doorklikken is zo gebeurd en dan wordt het niet als WiFi-certificaat toegevoegd.
    Bij een WiFi-certificaat hoort niet om een domeinnaam gevraagd te worden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jozje Bekijk bericht
      Vanmiddag heb ik het wachtwoord van de modem opnieuw in laten stellen echter ineens wordt dit wachtwoord niet meer herkend door mijn telefoon (android).
      Het wachtwoord van je modem is een andere dan het wachtwoord om toegang te krijgen tot je Wifi netwerk. Kijk even bij je Wifi instellingen welk wachtwoord je daarvoor hebt ingesteld.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Dit bericht mag op slot of verwijderd worden. Probleem is deels opgelost.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jozje Bekijk bericht
          Probleem is deels opgelost.
          Kun die gedeeltelijke oplossing ook met ons delen?

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X