Voor mijn nieuwbouw woning was ik aan het checken of de glasvezel aansluiting van DELTA nu al actief was, en of ik daar een pakket voor kon aanvragen.
Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.


Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.

Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?
Als ik naar www.delta.nl ga en mijn postcode + huisnr invul dan kan ik inderdaad een bestelling plaatsen, echter viel het mij wel op dat er verouderde informatie getoond werd, zoals bij het TV pakket, Food Network wordt niet meer aangeboden. En dat ik niet kon kiezen voor de 3 Gigawifi punten ipv 3 maanden voor 10 euro.
Als ik echter een huisnummer met dezelfde postcode een stukje verder op invul dan krijg ik het volgende te zien, ik heb de volledige data qua huisnummer even weggehaald ivm privacy.
Kan iemand mij helderheid verschaffen waarom het bestelformulier per huisnummer verschilt? Of zijn er bepaalde gegevens nog niet helemaal goed bijgewerkt waardoor ik naar een 'oud' formulier verwezen wordt?
Reageer