Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delt Fiber check

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delt Fiber check

    Als wij checken of we in aanmerking komen voor glasvezel vul ik onderstaande in

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2021-04-30_9-19-19.jpg Bekeken: 0 Grootte: 83,9 Kb ID: 192975

    en krijg ik als resultaat

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2021-04-30_9-19-44.jpg Bekeken: 0 Grootte: 75,7 Kb ID: 192977
    Dat kan niet de bedoeling zijn denk ik...
    Als dat betekent dat het op dat adres niet mogelijk is, zet je daarmee wel een aspirant klant op het verkeerde been?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Apr 2021, 09:37.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Ah, je had interesse in http://delta.nl/zetmaaraan ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ah, je had interesse in http://delta.nl/zetmaaraan ?
      Neen, maar daar kom ik wel op uit. Zie @ https://www.delta.nl/internet/glasvezel/gebied/ onderaan.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Apr 2021, 09:51.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Als wij checken of we in aanmerking komen voor glasvezel vul ik onderstaande in

        Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 2021-04-30_9-19-19.jpg Bekeken: 0 Grootte: 83,9 Kb ID: 192975

        en krijg ik als resultaat

        Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 2021-04-30_9-19-44.jpg Bekeken: 0 Grootte: 75,7 Kb ID: 192977
        Dat kan niet de bedoeling zijn denk ik...
        Als dat betekent dat het op dat adres niet mogelijk is, zet je daarmee wel een aspirant klant op het verkeerde been?
        Ik krijg dit te zien.
        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (760).png
Bekeken: 407
Grootte: 603,2 Kb
ID: 192985

        Reageer


        • #5
          Hallo Webkabouter, ik ben stiekem wel heel benieuwd bij welke website je dit hebt gevonden. Het kan natuurlijk zijn dat er nu nog een coax kabel ligt en dat glasvezel nog moet worden aangelegd/aangesloten. Daardoor krijg je die melding. Je kunt gelukkig altijd nog je abonnement overzetten naar glasvezel zonder extra gedoe of kosten.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            ik ben stiekem wel heel benieuwd bij welke website je dit hebt gevonden.
            Kijk even @ https://www.delta.nl/internet/glasvezel/gebied/ onderaan de pagina

            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            Het kan natuurlijk zijn dat er nu nog een coax kabel ligt en dat glasvezel nog moet worden aangelegd/aangesloten. Daardoor krijg je die melding.
            Dat is onlogisch en niet correct omdat je zo een voorschot neemt op de actuele situatie voor die locatie. Het doel van een (dynamische) informatiepagina is er juist voor om info te geven over de situatie op dat moment. Als reacties gebaseerd zouden zijn op toekomstige situaties dan brengt dat alleen maar verwarring, toch?

            Dat er nog glasvezel moet worden aan gesloten moet in dit geval resulteren in een tekst als 'Glasvezel is op dit moment op dit adres nog niet beschikbaar' en niet een pagina die aangeeft dat ik van een flexabonnement gebruik kan maken.

            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            Je kunt gelukkig altijd nog je abonnement overzetten naar glasvezel zonder extra gedoe of kosten.
            Dat is mooi, maar heeft niets met de het topic te maken :-)

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

              Kijk even @ https://www.delta.nl/internet/glasvezel/gebied/ onderaan de pagina


              Dat is onlogisch en niet correct omdat je zo een voorschot neemt op de actuele situatie voor die locatie. Het doel van een (dynamische) informatiepagina is er juist voor om info te geven over de situatie op dat moment. Als reacties gebaseerd zouden zijn op toekomstige situaties dan brengt dat alleen maar verwarring, toch?

              Dat er nog glasvezel moet worden aan gesloten moet in dit geval resulteren in een tekst als 'Glasvezel is op dit moment op dit adres nog niet beschikbaar' en niet een pagina die aangeeft dat ik van een flexabonnement gebruik kan maken.


              Dat is mooi, maar heeft niets met de het topic te maken :-)
              Vreemd als ik deze link link gebruik dat er dan onder het rode veld staat.

              Op jouw adres wordt ook glasvezel aangelegd. Ga naar het DELTA Glasvezel Flexpakket
              Laatst bewerkt door Guest01; 30 Apr 2021, 15:48.

              Reageer


              • #8
                Als ik kabel versus glasvezel vergelijk bij mij gaat het TV pakket van 5.50 euro per maand naar 11 Euro per maand

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                  Als ik kabel versus glasvezel vergelijk bij mij gaat het TV pakket van 5.50 euro per maand naar 11 Euro per maand
                  Dat is juist maar daar zit de huur van de interactieve tv ontvanger al bij in.

                  Reageer


                  • #10
                    Welke interactieve tv ontvanger ? wil gewoon TV kijken nx anders

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht
                      Welke interactieve tv ontvanger ? wil gewoon TV kijken nx anders
                      Zonder interactieve tv ontvanger kun ook je interactief kijken, via je pc, je telefoon of tablet.

                      Het is handig om programma's terug te zien of op een door jou gewenst tijdstip, ook opnemen behoort tot de opties.

                      Het zit nu ook al in je pakket, of je wel of niet wil. Het is wel handig.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Zonder interactieve tv ontvanger kun ook je interactief kijken, via je pc, je telefoon of tablet.

                        Het is handig om programma's terug te zien of op een door jou gewenst tijdstip, ook opnemen behoort tot de opties.

                        Het zit nu ook al in je pakket, of je wel of niet wil. Het is wel handig.

                        het zit nu al in mijn pakket voor 5.50 euro waarom zal ik er dan 11 euro voor gaan betalen ? of ben ik nu dom ?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door maiden Bekijk bericht


                          het zit nu al in mijn pakket voor 5.50 euro waarom zal ik er dan 11 euro voor gaan betalen ? of ben ik nu dom ?
                          Ik kan je het ook niet vertellen. Een verdienmodel misschien? Draait het tenslotte niet allemaal om de munten?





                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                            Ik kan je het ook niet vertellen. Een verdienmodel misschien? Draait het tenslotte niet allemaal om de munten?
                            https://www.delta.nl/media/1584/wat-...abonnement.pdf
                            Laatst bewerkt door driepinter; 30 Apr 2021, 17:54.

                            Reageer


                            • #15
                              Laatst bewerkt door Guest01; 30 Apr 2021, 18:05.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X