Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitrol glasvezel Oost-Souburg gaat van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Uitrol glasvezel Oost-Souburg gaat van start

    https://www.delta.nl/internet/glasvezel/oost-souburg/

  • #2
    Het gebied wat glasvezel krijgt in Oost-Souburg :

    https://www.delta.nl/media/2501/kaart-oost-souburg.png
    Laatst bewerkt door driepinter; 29 Apr 2021, 10:48.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het gebied wat glasvezel krijgt in Oost-Souburg :

      https://www.delta.nl/media/2501/kaart-oost-souburg.png

      Als ik het goed begrijp krijgt heel Oost-Souburg toch glasvezel? Op die kaart is Souburg namelijk in twee stukken verdeeld.

      Het oude Souburg tot de Burgemeester Stemerdinglaan en de nieuwere wijken met Groot-Abeele daar ook bij.

      Reageer


      • #4
        Daar zal dan wel een logica inzitten die wij niet begrijpen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Daar zal dan wel een logica inzitten die wij niet begrijpen.
          Ja dat bedoel ik, lichtelijk verwarrend, zeker om de logica te vinden.

          Reageer


          • #6
            Beste ZeelandNet.

            Al sinds de eerste week van januari hebben wij de glasvezel aangesloten in de meterkast. Omgeving Schoonenberg. Direct ook een Abo afgesloten. Of beter gezegd besteld, want nog steeds geen nieuws wanneer we echt glasvezel kunnen gaan gebruiken.

            En als je belt met de klantenservice. Zeggen ze dat de Volker Stevin moet bellen.
            Die zeggen vervolgens dat alles aangesloten en getest is en dat ZeelandNet kan leveren.
            Bel ik nog een keer met de klantenservice van ZeelandNet. Zeggen ze doodleuk dat Volker Stevin zich met hun eigen werk moet bemoeien....
            En dat ik moet wachten. Er kan niet eens een datum worden genoemd...

            Wanneer wordt het nu een geleverd? Want erg leuk al die reclames maar waar maken, ho maar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door pdakkerman Bekijk bericht
              Beste ZeelandNet.

              Al sinds de eerste week van januari hebben wij de glasvezel aangesloten in de meterkast. Omgeving Schoonenberg. Direct ook een Abo afgesloten. Of beter gezegd besteld, want nog steeds geen nieuws wanneer we echt glasvezel kunnen gaan gebruiken.

              En als je belt met de klantenservice. Zeggen ze dat de Volker Stevin moet bellen.
              Die zeggen vervolgens dat alles aangesloten en getest is en dat ZeelandNet kan leveren.
              Bel ik nog een keer met de klantenservice van ZeelandNet. Zeggen ze doodleuk dat Volker Stevin zich met hun eigen werk moet bemoeien....
              En dat ik moet wachten. Er kan niet eens een datum worden genoemd...

              Wanneer wordt het nu een geleverd? Want erg leuk al die reclames maar waar maken, ho maar.
              Je kan toch via delta.nl de postcodecheck doen en bestellen? Zeelandnet levert niets op glasvezel.

              Reageer


              • #8
                Delta dan. Als ik het zo beter zeg....

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door pdakkerman Bekijk bericht
                  Beste ZeelandNet.

                  Al sinds de eerste week van januari hebben wij de glasvezel aangesloten in de meterkast. Omgeving Schoonenberg. Direct ook een Abo afgesloten. Of beter gezegd besteld, want nog steeds geen nieuws wanneer we echt glasvezel kunnen gaan gebruiken.

                  En als je belt met de klantenservice. Zeggen ze dat de Volker Stevin moet bellen.
                  Die zeggen vervolgens dat alles aangesloten en getest is en dat ZeelandNet kan leveren.
                  Bel ik nog een keer met de klantenservice van ZeelandNet. Zeggen ze doodleuk dat Volker Stevin zich met hun eigen werk moet bemoeien....
                  En dat ik moet wachten. Er kan niet eens een datum worden genoemd...

                  Wanneer wordt het nu een geleverd? Want erg leuk al die reclames maar waar maken, ho maar.
                  Het aanleggen van een nieuw netwerk als glasvezel is een complexe onderneming waar veel onvoorziene omstandigheden bij komen kijken.
                  Momenteel zijn we bij je in de omgeving bezig met het netwerk in orde te maken. Dit is niet alleen zichtbaar werk, zoals het graven voor de kabels en monteren van huisaansluitingen, maar ook veel onzichtbaar werk om het glasvezelnetwerk op de achtergrond gereed te maken.
                  Zo zorgen we ervoor dat je pas aangesloten wordt op het moment dat we zeker weten dat het goed werkt.
                  Dat is ook de reden dat we geen exacte planning kunnen geven.

                  Wel is het zo dat de aannemer binnenkort alle woningen in uw wijk die nog niet zijn aangesloten langsgaat om deze stuk voor stuk aan te sluiten.
                  Zodra het netwerk gereed is dan krijg je automatisch een e-mail én ontvangt je het installatiepakket.

                  Reageer


                  • #10
                    Delta rolt overal uit, zelfs met list en bedrog ...

                    Onjuiste berichten over aanleg extra glasvezel netwerk | Gemeente Uitgeest

                    Ik vind niet dat je dit kunt maken als provider als je wilt dat de klanten je serieus nemen.
                    Dan geef je een heel slecht visitekaartje af.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                      Delta rolt overal uit, zelfs met list en bedrog ...

                      Onjuiste berichten over aanleg extra glasvezel netwerk | Gemeente Uitgeest

                      Ik vind niet dat je dit kunt maken als provider als je wilt dat de klanten je serieus nemen.
                      Dan geef je een heel slecht visitekaartje af.
                      En als ze echt gaan uitrollen dan gaat dat snel joh!!! Ik wacht inmiddels ruim 3 maanden tot ze iets aan die groene spriet voor mijn deur gaan doen...ben benieuwd of dat dit jaar nog gaat lukken...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                        En als ze echt gaan uitrollen dan gaat dat snel joh!!! Ik wacht inmiddels ruim 3 maanden tot ze iets aan die groene spriet voor mijn deur gaan doen...ben benieuwd of dat dit jaar nog gaat lukken...
                        Denk het wel bij mij komen ze 31 maart langs om de spriet naar binnen te werken (Oost Souburg)

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X