Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

VPN kiezen: waar op letten?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • VPN kiezen: waar op letten?

    Hi,

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte vpn. Tot op heden heb ik echter nog geen resultaat. Ik vind het maar moeilijk om een keuze te maken. Weet iemand een goede vpn? Ieder provider zegt namelijk dat die de beste vpn is.
    VPN-Provider.nl ? Beste VPN van Nederland ? Voordelen van een vpn provider ? All informatie over de meest populaire vpn aanbieders

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door willempieters Bekijk bericht
    Hi,

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte vpn. Tot op heden heb ik echter nog geen resultaat. Ik vind het maar moeilijk om een keuze te maken. Weet iemand een goede vpn? Ieder provider zegt namelijk dat die de beste vpn is.

    Omdat ik al jaren Malwarebytes gebruikte heb ik hier sinds kort ook mijn vpn van ,bevalt tot nu toe goed.

    https://nl.vpnmentor.com/reviews/malwarebytes-privacy/

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door willempieters Bekijk bericht
      Hi,
      Weet iemand een goede vpn?
      geen logsbeleid heeft en of deze is gevestigd in een land waar gegevens moeten worden gedeeld met de autoriteiten. Lees altijd het privacybeleid om te zien hoe er met jouw data wordt omgegaan.

      Gedeelde smart is halve smart
      Je deelt een IP-adres met anderen. Er zijn meerdere VPN-gebruikers verbonden met elke server, dus je VPN IP-adres lijkt hetzelfde te zijn als dat van anderen. Dit kan een probleem zijn als iemand tijdens het gebruik van de VPN gedragsregels overtreedt, omdat dit ertoe kan leiden dat dat IP-adres op bepaalde sites op een zwarte lijst belandt. In feite kun je dus gestraft worden voor andermans wangedrag. Je kunt dit voorkomen door een VPN te kiezen die 'dedicated IP-adressen' biedt. Een dergelijk ip adres wordt dan gereserveerd voor gebruik door jou alleen. Dat heeft zeker ook nadelen - de keus is aan jou.

      Succes!

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door willempieters Bekijk bericht
        Hi,

        Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte vpn. Tot op heden heb ik echter nog geen resultaat. Ik vind het maar moeilijk om een keuze te maken. Weet iemand een goede vpn? Ieder provider zegt namelijk dat die de beste vpn is.
        Je zou ook eerst een gratis VPN kunnen proberen.

        De beste VPN Gratis van 2021 https://www.top10vpn.com/top10/beste...wE#maincontent

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Je zou ook eerst een gratis VPN kunnen proberen.
          Ik denk dat het niet verstandig is om mensen de verkeerde kant op te sturen met dit soort suggesties.
          Sinterklaas bestaat al een tijdje niet meer...
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Apr 2021, 13:02.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            - Slechte support (robot responses)
            - Geen functionaliteit voor smart phones (met hetzelfde account)
            - Lage snelheid/bandbreedte (voor download; plaatjes kijken is wel ok)
            - Netflix geblokkeerd (in de meeste gevallen)

            Express VPN en NordVPN zijn imho twee van de meest completen van dit moment. Je zat dus al wel een eind in de goede richting, Willem.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Ik denk dat het niet verstandig is om mensen de verkeerde kant op te sturen met dit soort suggesties.
              Sinterklaas bestaat al een tijdje niet meer...
              Ik stuur toch niemand de verkeerde kant op? Het is een tip, geen verplichting.

              I.P.V van mensen te veroordelen, kun je beter eerst de link lezen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                - Slechte support (robot responses)
                - Geen functionaliteit voor smart phones (met hetzelfde account)
                - Lage snelheid/bandbreedte (voor download; plaatjes kijken is wel ok)
                - Netflix geblokkeerd (in de meeste gevallen)


                Express VPN en NordVPN zijn imho twee van de meest completen van dit moment. Je zat dus al wel een eind in de goede richting, Willem.
                Ik kreeg hem gratis van Malwarebytes Premium wat ik naast mijn Eset smart security Premium virusscanner al jaren gebruik.

                ( Zullen ook beide wel niet deugen volgens jou) maar het werkt bij mij goed.

                Netflix is nog niet geblokkeerd door deze Malwarebytes I Privacy.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  - Slechte support (robot responses)
                  - Geen functionaliteit voor smart phones (met hetzelfde account)
                  - Lage snelheid/bandbreedte (voor download; plaatjes kijken is wel ok)
                  - Netflix geblokkeerd (in de meeste gevallen)

                  Express VPN en NordVPN zijn imho twee van de meest completen van dit moment. Je zat dus al wel een eind in de goede richting, Willem.
                  Drie sprintscreens een met Malwarebytes I Privacy aan en een zonder Malwarebytes I Privacy. Dus die snelheid is best ok. Ook een download met Malwarebytes I Privacy aan, behoorlijk snel.

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (717).png Bekeken: 0 Grootte: 393,7 Kb ID: 192299
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (718).png Bekeken: 0 Grootte: 239,1 Kb ID: 192300
                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (719).png
Bekeken: 328
Grootte: 11,5 Kb
ID: 192302

                  Laatst bewerkt door Guest01; 9 Apr 2021, 13:56.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X