Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Uitrol glasvezel Hulst gaat van start
Samenvouwen
X
-
-
Nu is de Tivoliweg in Hulst onlangs op de schop gegaan, leidingen, riolering enz. Betekent dat dat de straat dan weer wordt opgebroken of ligt de glasvezel daar inmiddels al? Ik heb ze onlangs wel met groene draden bezig gezien en nu zie ik ook op verschillende plaatsen pijpjes uit de grond steken met die groene draden. Kan het zijn dat het op de Tivoliweg al is uitgerold, omdat de straat toch open lag?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk berichtNu is de Tivoliweg in Hulst onlangs op de schop gegaan, leidingen, riolering enz. Betekent dat dat de straat dan weer wordt opgebroken of ligt de glasvezel daar inmiddels al? Ik heb ze onlangs wel met groene draden bezig gezien en nu zie ik ook op verschillende plaatsen pijpjes uit de grond steken met die groene draden. Kan het zijn dat het op de Tivoliweg al is uitgerold, omdat de straat toch open lag?
https://regioonline.nl/regio-zeeland...elkabel-hulst/
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk berichtNu is de Tivoliweg in Hulst onlangs op de schop gegaan, leidingen, riolering enz. Betekent dat dat de straat dan weer wordt opgebroken of ligt de glasvezel daar inmiddels al? Ik heb ze onlangs wel met groene draden bezig gezien en nu zie ik ook op verschillende plaatsen pijpjes uit de grond steken met die groene draden. Kan het zijn dat het op de Tivoliweg al is uitgerold, omdat de straat toch open lag?
Vanaf week 15
Maar je kunt het ook de aannemer vragen : zeeland@vwtelecom.com
deroeck
Groene sprieten die boven het trottoir uit steken zijn meestal idd de glasvezel aansluitingen.Laatst bewerkt door driepinter; 15 Apr 2021, 06:34.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Graafwerkzaamheden
Vanaf week 15
Maar je kunt het ook de aannemer vragen : zeeland@vwtelecom.com
deroeck
Groene sprieten die boven het trottoir uit steken zijn meestal idd de glasvezel aansluitingen.
Reageer
-
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Groen is coax, waarschijnlijk. Glas is meestal oranje. En dat graafwerk valt best mee.
Zo te zien is de glasvezelkabel toch groen.
https://vimeo.com/472551783
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer