Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

3 mesh wifipunten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb ze ook.
    Eerste 3 maanden gratis, daarna 5 euro per maand.
    Dus heb je ze na 10 jaar nog niet teruggestuurd, dan betaal je er 5 x 12 x 10 = 600 euro voor.

    Reageer


    • #17
      Goedkoop is dus duurkoop geworden

      Reageer


      • #18
        Je hebt zon M5 set van drie voor gemiddeld 159 euro

        Reageer


        • #19
          Als je Delta internet hebt kan je een set van 3 deco m5 kopen voor eenmalig 109 euro.

          Reageer


          • #20
            Het is natuurlijk heel slim van Delta om die sets "gratis" uit te delen bij internetpakketten.
            Ze kopen die in bulk in, spotgoedkoop. Als je als klant het eerste jaar die 5 euro per maand betaalt is die set voor Delta ruimschoots afbetaald. Elke 5 euro per maand extra zijn gewoon extra inkomsten waar men niets voor hoeft te doen.
            En de drempel om zelf 109 euro (of meer) neer te leggen voor die set is voor de meeste klanten net iets te hoog. Slim hoor.

            Reageer


            • #21
              Volgens mij hoef je er bij KPN niks voor te betalen.

              Reageer


              • #22
                Er zijn bij Delta een aantal zaken anders zijn dan eerder voorgesteld:
                * De Mesh Wifipunten zouden volgens Delta gratis zijn, maar dat is slechts waar voor een paar maanden.
                * Geen bekabelde TV's zoals ze zelf adviseren, maar aansluiting via de Mesh Wifipunten die anders overbodig zouden zijn.
                * Extra snelheid zou ook voor een aantal maanden gratis zijn, maar dat is niet zo.
                * Kabels door kruipruimten is niet gratis
                In de bijlage een stukje van mijn 1e factuur
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #23
                  Mijn mond valt open van verbazing.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Mart-in Bekijk bericht
                    Er zijn bij Delta een aantal zaken anders zijn dan eerder voorgesteld:
                    * De Mesh Wifipunten zouden volgens Delta gratis zijn, maar dat is slechts waar voor een paar maanden.
                    * Geen bekabelde TV's zoals ze zelf adviseren, maar aansluiting via de Mesh Wifipunten die anders overbodig zouden zijn.
                    * Extra snelheid zou ook voor een aantal maanden gratis zijn, maar dat is niet zo.
                    * Kabels door kruipruimten is niet gratis
                    In de bijlage een stukje van mijn 1e factuur
                    & Het 4K kastje maar geen enkele zender & mogelijkheid hiervoor.
                    Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 4 Jan 2023, 18:57.

                    Reageer


                    • #25
                      Volgens de glazenbol van een mede forumlid komen die UHD zenders er aan

                      Reageer


                      • #26
                        Volgens mij heb ik ze Gratis-Gratis.
                        Had lievr korting gehad want ik had al op elke verdieping een accesspoint hangen.

                        Anyway, bij de bestelling stond "Gratis tot de nok toe installatie + 3 wifipunten"

                        Het grappige is dat deze dan wel weer als huur stonden op mijn factuur
                        Huur 3 wifi punten 3 euro
                        Huur 3 wifi punten -3 euro

                        In mijn klantenportaal de "Extra" internetservices - wifipunten uitgeschakeld (Waarom die daar stond als ze gratis waren......tja....)

                        Hoe dan ook, de 0 euro netto huur van die 3 punten uitgezet. Ze zijn uit mijn klantoverzicht verdwenen. Ze liggen netjes verpakt nog thuis en niemand vraagt er naar.

                        Binnenkort op Marktplaats te verschijnen: 3 wifi mesh punten :-)

                        Reageer


                        • #27
                          Mijn buren hebben nog steeds gratis Mesh Wifipunten. De huur wordt berekend maar er ook weer afgehaald op de factuur.
                          Ze zijn dus wel degelijk gratis. En anders moet je bellen/retour sturen.

                          Een bekabelde tv is inderdaad nergens voor nodig.

                          Tot slot de extra snelheid. Ik heb al 1,5 jaar Delta. En ik betaal nog steeds de snelheid van 150 Mbit en ontvang 1Gbit-snelheid.
                          Vorig jaar de zaak nogmaals verlengd met extra korting. Tot zo ver alle "onzin" (hoewel ik best geloof dat er fouten worden gemaakt in de facturering!)

                          Is het bij jou anders, dan bellen. Nergens in de kleine lettertjes of op de bestelsite staat dat het anders zou moeten zijn.

                          Reageer


                          • #28
                            Ze zijn echt niet gratis hoor. Ik dacht 5 euro, maar het is 3. En ik kan dat uitzetten in mijn klantportal, maar met een "Ga verder" knop moet ik daarna de wijziging van mijn abonnement bevestigen, en geen idee wat er dan weer allemaal gebeurt...

                            (die 3 euro zijn de Mesh wifi punten)

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X