Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail

    IK heb op oulookeen probleem. als ik mijnn mail op oiutlook open gaat al mijn mail naar hotmail.com. echter ik heb ook een zeelandnetoccount maar daar gaat de mail dus niet heen.
    Als ik kijk in mij outlook staat hotmail als standaard en zeelandnet niet dus alles gaat geopend worden in zeelandnet. Hoe kan ik deze account van elkaar af koppelen zodat de mail naar de juiste account gaat. Probleem is ook dat als er toch mail in zeelandnet komt dit automatisch verwijderd wordt na een poosje. hetzelfde peobleem heb ik dan ook met webmail vann zeelandnet. Ik zoek me suf om dit op te lossen. Hopelijk is er hier iemand die de oplossing voor mij weet.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Roel61 Bekijk bericht
    Hopelijk is er hier iemand die de oplossing voor mij weet.
    Er zijn in dit forum een aantal topics beschikbaar die dit probleem kunnen verklaren.
    Kijk ook even welke accounts als POP3 en welke als IMAP zijn geconfigureerd. Eerstgenoemde verplaatst ongelezen email naar de lokale INBOX van dat account (op die computer).
    Hierdoor kun je met accounts die IMAP zijn ingesteld geen emails meer zien omdat de (gedeelde) INBOX leeg is.

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Controleer desnoods je Outlook mail instellingen via :

      WIN + R > Control > Gebruikersaccounts > Mail (Microsoft Outlook} > E-mailaccounts >
      [email protected] > Wijzigen

      Ik heb een @zeelandnet.nl e-mailadres

      Serverinstellingen ZeelandNet e-mail:
      • POP3 Inkomende serverinstellingen
        Gebruikersnaam: Uw volledige ZeelandNet e-mailadres
        Wachtwoord: Het wachtwoord van dit e-mailadres
        Server: mail.zeelandnet.nl
        Serverpoort: 995
        Versleuteling: SSL
      • POP3 Uitgaande serverinstellingen
        Gebruikersnaam: Uw volledige ZeelandNet e-mailadres
        Wachtwoord: Het wachtwoord van dit e-mailadres
        Server: mail.zeelandnet.nl
        Serverpoort: 465
        Versleuteling: SSL
      • IMAP Inkomende serverinstellingen
        Gebruikersnaam: Uw volledige ZeelandNet e-mailadres
        Wachtwoord: Het wachtwoord van dit e-mailadres
        Server: mail.zeelandnet.nl
        Serverpoort: 993
        Versleuteling: SSL
      • IMAP Uitgaande serverinstellingen
        Gebruikersnaam: Uw volledige ZeelandNet e-mailadres
        Wachtwoord: Het wachtwoord van dit e-mailadres
        Server: mail.zeelandnet.nl
        Serverpoort: 465
        Versleuteling: SSL

      Kom je er dan nog niet uit vraag het dan via Delta WhatsApp.
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 7 Feb 2021, 10:18.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roel61 Bekijk bericht
        IK heb op oulookeen probleem. als ik mijnn mail op oiutlook open gaat al mijn mail naar hotmail.com. echter ik heb ook een zeelandnetoccount maar daar gaat de mail dus niet heen.
        Als ik kijk in mij outlook staat hotmail als standaard en zeelandnet niet dus alles gaat geopend worden in zeelandnet. Hoe kan ik deze account van elkaar af koppelen zodat de mail naar de juiste account gaat. Probleem is ook dat als er toch mail in zeelandnet komt dit automatisch verwijderd wordt na een poosje. hetzelfde peobleem heb ik dan ook met webmail vann zeelandnet. Ik zoek me suf om dit op te lossen. Hopelijk is er hier iemand die de oplossing voor mij weet.
        Ik heb hier ook nog een stukje gevonden over de instelling van je email account.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: zeelandnet-webmail-login.png
Bekeken: 2898
Grootte: 4,5 Kb
ID: 190582

        Alle informatie over Zeelandnet webmail, zoals het direct inloggen op Zeelandnet mail, instellen, imap, smtp, ssl, starttls, poort, veel gestelde vragen, wachtwoord vergeten, spambox instellen, etc.

        https://www.onlinewebmailinloggen.nl...ail-instellen/

        Reageer


        • #5
          Computer naar de winkel nagekeken ( problemen met mail ) thuis gekomen 1keer goed gegaan weer het zelfde laken en pak
          Winkel gebeld dat probleem zit in de soft ware van zeelandnet gebeld nee hoor is iet van microsft
          Als leek hoe je dit oplos

          Reageer


          • #6
            Hallo jandan ,

            Is het inmiddels gelukt met het emailprogramma? Zo niet dan kun je altijd via de chat of via whatsapp contact met ons opnemen. Dan kunnen we dit direct voor je nakijken

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X