Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op Mijn delta internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op Mijn delta internet

    Waarom kan ik ineens niet inloggen op mijn delta. Krijg de hele tijd dat er geen gegevens bekend zijn. En mijn accounts zijn gewoon gekoppeld.
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Waarom kan ik ineens niet inloggen op mijn delta. Krijg de hele tijd dat er geen gegevens bekend zijn. En mijn accounts zijn gewoon gekoppeld.
    https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...90117-inloggen

    Er zijn momenteel continu problemen op dit vlak, ik hoop dat de technici er druk mee bezig zijn. Veel respons komt er niet op. Afwachten dus.

    Reageer


    • #3
      Ik heb net even geprobeerd; inloggen gaat hier zonder probleem.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
        Ik heb net even geprobeerd; inloggen gaat hier zonder probleem.
        Het gaat de ene keer wel en dan een uurtje later weer niet, ook idem met prikbord.

        Reageer


        • #5
          ze zijn nu al bijna een week met die ellende bezich maar ik denk dat koffie drinken ipv oplossen hier ook weer dikke ellende.
          soms na opnieuw opstarten met cookies verwijderen en soms is er een ccleaner nodig. ze zijn problemen aan het creeren ipv op te lossen denk ik

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door wisse Bekijk bericht
            ze zijn nu al bijna een week met die ellende bezich maar ik denk dat koffie drinken ipv oplossen hier ook weer dikke ellende.
            soms na opnieuw opstarten met cookies verwijderen en soms is er een ccleaner nodig. ze zijn problemen aan het creeren ipv op te lossen denk ik

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X