Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google balk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google balk

    hallo, als ik via zeelandnet de Google balk zie staan den staat Google en iets opzoeken door elkaar geschreven hoe los ik dat op

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
    hallo, als ik via zeelandnet de Google balk zie staan den staat Google en iets opzoeken door elkaar geschreven hoe los ik dat op
    Via wat kijkt u via een desktop op de traditionele startpagina of via de nieuwe startpagina op een tablet?

    Op de nieuwe startpagina kun je daar gewoon je zoekopdracht intypen, er staat alleen geen Google bij!
    Laatst bewerkt door Guest01; 16 Jan 2021, 15:35.

    Reageer


    • #3
      via een desktop en de traditionele pagina

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
        via een desktop en de traditionele pagina
        Je hebt gelijk want bij mij (op een PC) werkt het ook niet hoor, dus je kunt er zelf niets aan veranderen.
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Je hebt gelijk want bij mij (op een PC) werkt het ook niet hoor, dus je kunt er zelf niets aan veranderen.
          Ik heb dat niet. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (461).png
Bekeken: 440
Grootte: 511,0 Kb
ID: 189721

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Je hebt gelijk want bij mij (op een PC) werkt het ook niet hoor, dus je kunt er zelf niets aan veranderen.
            Gebruiken jullie Firefox? want daar zie ik dat probleem ook. Ik gebruik Chrome als browser. Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (462).png
Bekeken: 408
Grootte: 526,5 Kb
ID: 189723

            Reageer


            • #7
              Ik gebruik gewoon Edge Chromium.

              Maar wanneer je bijvoorbeeld de zoekopdracht : test

              geeft gaat hij niet verder.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik gebruik gewoon Edge Chromium.

                Maar wanneer je bijvoorbeeld de zoekopdracht : test

                geeft gaat hij niet verder.
                Ik zie het ,heb hem er ook opstaan, maar blijf de oude Chrome gebruiken! Blijf hangen in de tijd ,zal de ouderdom zijn denk ik.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
                  hoe los ik dat op
                  No panic. Dit is een CSS gerelateerd probleempje. Het Google logo in die zoekbalk zou eigenlijk nog wat transparanter moeten zijn. Verdwijnt overigens als je je zoekwoord(en) inklopt. Kan beheer even naar kijken?
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Jan 2021, 17:04.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Niets ernstigs hoor; is een CSS dispositie van het Google logo in die zoekbalk. Kun je zelf niets aan oplossen. Moet beheer even naar kijken omdat dit onderdeel is van de website (en niet van jouw brower). Je kunt gewoon wat inkloppen (logo verdwijnt vanzelf) en op <Enter> drukken.
                    Vreemd dat het niet op alle browsers is toch?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                      Vreemd dat het niet op alle browsers is toch?
                      Nee dat is niet vreemd. E.e.a. hangt af van hoe de sitebouwer het effect van dit logo heeft bedacht en welke oplossing daarvoor is gebruikt.
                      Vervolgens heb je dan weer de browsers die dat op een bepaalde manier interpreteren. Chromium en Mozilla browsers houden zich over het algemeen wel aan de www regels mbt HTML. Microsoft browsers negeren het meestal omdat het zijn eigen html interpretaties volgt (en die van IIS).
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        ik werk i.d. met Firefox, en inderdaad ik kan gewoon zoeken of zoek opdracht invoeren en het werkt ook dat is ook geen probleem
                        het staat zo raar, dat het door elkaar staat,
                        ergens een jaar of twee terug had ik telefonisch contact met een jonge dame van het forum en die heeft het binnen een minuut voor mij
                        recht gezet, en terwijl we nog met elkaar aan het praten waren was de balk weer zoals het hoort te zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          Is een probleem met de weergave van het logo in Firefox... maandag even naar kijken...

                          Reageer


                          • #14
                            Internet Explorer heeft dit probleem ook.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
                              Internet Explorer heeft dit probleem ook.
                              Ik zou je aanraden om van IE af te stappen en desnoods MS Edge te gaan gebruiken (of, beter nog, Firefox of Brave). Daar is het 'probleem' niet mee opgelost maar stap je wel gelijk 2021 in (zeker vwb je privacy).

                              https://www.mozilla.org/nl/firefox/b...compare/brave/
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Jan 2021, 12:13.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X