Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta waarschuwt klanten per ongeluk voor dag zonder internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta waarschuwt klanten per ongeluk voor dag zonder internet

    https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...onder-internet

  • #2
    En een hoop onnodig paniek gezaaid, ben benieuwd of de verantwoordelijke persoon hier problemen mee krijgt!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      En een hoop onnodig paniek gezaaid, ben benieuwd of de verantwoordelijke persoon hier problemen mee krijgt!
      Wel nee, de communicatie is al jaren niet op orde bij Delta en de verantwoordelijken komen er telkens weer mee weg.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

        Wel nee, de communicatie is al jaren niet op orde bij Delta en de verantwoordelijken komen er telkens weer mee weg.
        De toeslagenaffaire in het klein?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          En een hoop onnodig paniek gezaaid, ben benieuwd of de verantwoordelijke persoon hier problemen mee krijgt!
          Het zal wel net zo verlopen ,als met onze vraag over de ondertiteling

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Het zal wel net zo verlopen ,als met onze vraag over de ondertiteling
            Het ligt aan je apparatuur ''waarschijnlijk'' wordt er dan geantwoord, wat kun je daar nog tegen inbrengen?

            Zo heeft ooit een medewerkster beweerd dat een UTP kabel die door een leiding in de muur loopt en op een UTP wandcontactdoos zit gemonteerd kan slijten.

            Ik had toen een zeer lage internetsnelheid, er werd zelfs een nieuwe kabel opgestuurd om e.e.a te testen.

            De internetsnelheid was met de nieuwe kabel net zo laag, bleek aan het modem te liggen dat is toen vervangen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

              Het ligt aan je apparatuur ''waarschijnlijk'' wordt er dan geantwoord, wat kun je daar nog tegen inbrengen?

              Zo heeft ooit een medewerkster beweerd dat een UTP kabel die door een leiding in de muur loopt en op een UTP wandcontactdoos zit gemonteerd kan slijten.
              En dat kan niet?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                En dat kan niet?
                Nee dat kan niet volgens de leverancier! Hoe zou die dan kunnen slijten? door de Mb/s die deze kabel transporteert?
                Laatst bewerkt door Guest01; 16 Jan 2021, 13:11.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                  En een hoop onnodig paniek gezaaid
                  Welnee, paniek is het pas als ze hadden verteld dat je nooit meer kunt internetten vanaf die datum.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Welnee, paniek is het pas als ze hadden verteld dat je nooit meer kunt internetten vanaf die datum.
                    Dat dachten veel mensen dus wel, deze fout heeft wel degelijk enige vorm van onrust teweeggebracht.

                    Hoeveel klanten de brief over aanstaande werkzaamheden hebben ontvangen, wil Delta niet zeggen. Klanten in wijken in onder meer Oost-Souburg en Middelburg werden door de brief op het verkeerde been gezet. Sommigen hadden al contact met hun werkgever gezocht om eventueel op kantoor te werken. Ook vroegen mensen familieleden of hun kinderen er gebruik konden maken van hun internetverbinding.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                      Hoeveel klanten de brief over aanstaande werkzaamheden hebben ontvangen, wil Delta niet zeggen
                      Daar hebben wij ook helemaal niets mee te maken - zou het helpen denk je?
                      Je kunt je wel over alles druk maken, maar laten we ons niet verleiden om alleen bij klachten onder onze steen vandaan te komen. Daar zijn ze bij Fok! ook bijna aan failliet gegaan (...)
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Daar hebben wij ook helemaal niets mee te maken - zou het helpen denk je?
                        Je kunt je wel over alles druk maken, maar laten we ons niet verleiden om alleen bij klachten onder onze steen vandaan te komen. Daar zijn ze bij Fok! ook bijna aan failliet gegaan (...)
                        In deze hebben wij daar wel te maken, alleen al dat ''Hoeveel klanten de brief over aanstaande werkzaamheden hebben ontvangen, wil Delta niet zeggen''. Al dat ''gluiperige gedoe'' is niets voor mij.

                        Delta behoort gewoon openheid van zaken te geven, en dat is mijn geheel subjectieve mening.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X