Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta waarschuwt klanten per ongeluk voor dag zonder internet
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
En een hoop onnodig paniek gezaaid, ben benieuwd of de verantwoordelijke persoon hier problemen mee krijgt!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Wel nee, de communicatie is al jaren niet op orde bij Delta en de verantwoordelijken komen er telkens weer mee weg.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
En een hoop onnodig paniek gezaaid, ben benieuwd of de verantwoordelijke persoon hier problemen mee krijgt!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Het zal wel net zo verlopen ,als met onze vraag over de ondertiteling
Zo heeft ooit een medewerkster beweerd dat een UTP kabel die door een leiding in de muur loopt en op een UTP wandcontactdoos zit gemonteerd kan slijten.
Ik had toen een zeer lage internetsnelheid, er werd zelfs een nieuwe kabel opgestuurd om e.e.a te testen.
De internetsnelheid was met de nieuwe kabel net zo laag, bleek aan het modem te liggen dat is toen vervangen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
Het ligt aan je apparatuur ''waarschijnlijk'' wordt er dan geantwoord, wat kun je daar nog tegen inbrengen?
Zo heeft ooit een medewerkster beweerd dat een UTP kabel die door een leiding in de muur loopt en op een UTP wandcontactdoos zit gemonteerd kan slijten.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtEn een hoop onnodig paniek gezaaid
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtWelnee, paniek is het pas als ze hadden verteld dat je nooit meer kunt internetten vanaf die datum.
Hoeveel klanten de brief over aanstaande werkzaamheden hebben ontvangen, wil Delta niet zeggen. Klanten in wijken in onder meer Oost-Souburg en Middelburg werden door de brief op het verkeerde been gezet. Sommigen hadden al contact met hun werkgever gezocht om eventueel op kantoor te werken. Ook vroegen mensen familieleden of hun kinderen er gebruik konden maken van hun internetverbinding.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtHoeveel klanten de brief over aanstaande werkzaamheden hebben ontvangen, wil Delta niet zeggen
Je kunt je wel over alles druk maken, maar laten we ons niet verleiden om alleen bij klachten onder onze steen vandaan te komen. Daar zijn ze bij Fok! ook bijna aan failliet gegaan (...)Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtDaar hebben wij ook helemaal niets mee te maken - zou het helpen denk je?
Je kunt je wel over alles druk maken, maar laten we ons niet verleiden om alleen bij klachten onder onze steen vandaan te komen. Daar zijn ze bij Fok! ook bijna aan failliet gegaan (...)
Delta behoort gewoon openheid van zaken te geven, en dat is mijn geheel subjectieve mening.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer