Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer instellingen veranderd SAGEM router

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weer instellingen veranderd SAGEM router

    Een tijd geleden overgestapt van het nieuwe SAGEM router naar een van mijn zelf. Dit omdat de beschikbare functionaliteiten zoals DHCP, reservering, VPN niet mogelijk waren. Tot voor kort 3 weken geleden kwam ik er bij de buren achter dat DHCP configureerbaar was. Je kon het zelfs uitzetten. Vanmorgen mijn eigen router vervangen door die van Sagem (bridge mode uitgeschakeld) Wat blijkt, delta heeft wederom de DHCP/LAN optie uitgeschakeld. Je kunt er wederom niets mee. Ben ik de enige waar de DHCP van Delta niet te configureren valt ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door rbarock Bekijk bericht
    Ben ik de enige waar de DHCP van Delta niet te configureren valt ?
    Een router is iets anders dan een router/modem omdat het de modemfunctionaliteit mist. Gewoon je eigen modem(/router) gebruiken en het Deltamodem laten voor wat het is/ in bridge (terug)zetten. Dan kun je alles weer naar je hand zetten. Verder niet druk maken, komt vanzelf een oplossing voor...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Inderdaad had ik dat al maar als ik er ene eigen router tussen zet, werd mijn verbinding instabiel en ging van 250 Mbit naar 35 Mbit en zelfs 3 Mbit. Dus zonder eigen router was mijn internet stabiel. Nu een andere router er tussen gezet NetGear NightHwak en het lijk er sterk op dat ook nu weer mijn internet jojo't van 20 tot 250Mbit. Om het half uur wordt mijn download gechekt. Iemand meer dit fenomeen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X