Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spam

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spam

    hallo, kunnen jullie het volgende adres eens blokkeren ik kom om in de spam, het lijkt wel een bombardement, ,,[email protected]
    dat spamfilter van jullie werkt niet want hij staat in de zwarte lijst maar het blijft maar doorgaan.
    vgr; Turfsteker

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
    het lijkt wel een bombardement, ,,[email protected]''
    Komt die spam op je email hoofdadres binnen of op een alias?

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
      hallo, kunnen jullie het volgende adres eens blokkeren ik kom om in de spam, het lijkt wel een bombardement, ,,[email protected]
      dat spamfilter van jullie werkt niet want hij staat in de zwarte lijst maar het blijft maar doorgaan.
      vgr; Turfsteker
      Is dit de enige , dat valt toch mee dan? Zie je hem wel in de Spamquarantaine lijst staan?

      Reageer


      • #4
        die komt binnen in mijn hoofdadres, wat haast niet gebruikt wordt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Turfsteker Bekijk bericht
          die komt binnen in mijn hoofdadres, wat haast niet gebruikt wordt
          Welke email programma gebruikt u? In thunderbird bijvoorbeeld kunt u ze zelf markeren als ongewenst.

          Bij mij werkt dat spamfilter wel goed, ik krijg iedere week een ''Spamfilter melding'' van zeelandnet en zie wat ze hebben tegengehouden aan spam.

          Ik zie ook steeds dezelfde daarin terug en blijf ze blacklisten, werkt redelijk goed.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X