Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email verzenden lukt niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email verzenden lukt niet


    Zie onderstaand bericht. We hebben uw oplossing toegepast. Werkte tot 3 uur geleden. Nu precies hetzelfde probleem. Op alle apparaten. Gmail werkt correct. Dit is echt iets wat bij Zeelandnet speelt.
    Graag uw advies

    Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
    Sinds vanochtend kunnen wij geen mails meer verzenden. Niet via mobiel, Ipad of vaste pc. Ontvangen wel maar verzenden niet.
    Foutcode is dezelfde als op het forum door erg veel mensen wordt gedeeld, nl:foutcode 560 5.7.1, uw machine verstuurt ongewenste reclame-mail bel 0118-225575.
    Dat nummer gebeld vandaag al 3x, ik moet alles maar via webmail gaan doen want daar hebben we verstand van, dat is ons programma??
    Ik vind dit absurd, je krijgt deze foutmelding op 4 verschillende apparaten, moet zeelandnet bellen omdat het toch echt door hun is op te lossen.
    Webmail is geen oplossing. Kreeg ook het advies om het maar op het forum te plaatsen omdat daar de IT specialisten van Zeelandnet zitten. Nou specialisten graag uw reactie

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
    Nou specialisten graag uw reactie
    Als je dat probleem niet bij webmail hebt, dan zou het kunnen dat er lokaal (bij jullie thuis) iets niet in orde is.
    - Mailen jullie allemaal met hetzelfde zeelandnet account of hebben jullie aparte accounts in gebruik?
    -- Is het gebruikerswachtwoord gewijzigd
    -- Is je inbox vol (ja, dat is mogelijk, ook al verstuur je email)
    - Het is mogelijk dat er inderdaad email met ongewenste tekst vanaf een computer is verstuurd waardoor het ip adres van jullie modem/router van/bij Zeelandnet wordt geblokkeerd.
    - Er is sprake van een zgn. 'false positive' waarbij een email foutief wordt aangemerkt als ongewenste reclame.

    Persoonlijk vind ik dat de reactie van de helpdesk ongepast is. Forums zijn er voor gebruikers met problemen en in mindere mate als verlengstuk van een commercieele helpdesk.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Nov 2020, 20:26.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Ook ik kan sinds deze middag geen mail versturen. Er komt wel mail binnen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door palianto Bekijk bericht
        Ook ik kan sinds deze middag geen mail versturen. Er komt wel mail binnen.
        Uw moet in het spamfilter kijken bij uitgaande mail wat er bij u uitgegaan is, ook kunt u uw wachtwoord van zeelandnet veranderen , als u inlogt op Mijn Delta kunt u bij zelf regelen dit veranderen, er wordt waarschijnlijk zonder dat u het beseft spam vanaf uw e-mailadres verstuurd.

        Delta is de enige die uw e-mailadres weer kan vrijgeven. Dat verhaal als de webmail werkt ligt het niet aan ons lijkt wel een standaard antwoord te wezen.

        Het zou Delta sieren om zijn klanten iets meer bij te staan bij dergelijke problemen. Gewoon in de telefoon klimmen, want als je mailt krijg je standaard een no-reply antwoord.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
          Zie onderstaand bericht. We hebben uw oplossing toegepast. Werkte tot 3 uur geleden. Nu precies hetzelfde probleem. Op alle apparaten. Gmail werkt correct. Dit is echt iets wat bij Zeelandnet speelt.
          Graag uw advies

          Oorspronkelijk gepost door tillart Bekijk bericht
          Sinds vanochtend kunnen wij geen mails meer verzenden. Niet via mobiel, Ipad of vaste pc. Ontvangen wel maar verzenden niet.
          Foutcode is dezelfde als op het forum door erg veel mensen wordt gedeeld, nl:foutcode 560 5.7.1, uw machine verstuurt ongewenste reclame-mail bel 0118-225575.
          Dat nummer gebeld vandaag al 3x, ik moet alles maar via webmail gaan doen want daar hebben we verstand van, dat is ons programma??
          Ik vind dit absurd, je krijgt deze foutmelding op 4 verschillende apparaten, moet zeelandnet bellen omdat het toch echt door hun is op te lossen.
          Webmail is geen oplossing. Kreeg ook het advies om het maar op het forum te plaatsen omdat daar de IT specialisten van Zeelandnet zitten. Nou specialisten graag uw reactie
          Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
          Je mag de e-mail richten aan [email protected]
          Geef hierin ook aan met welk e-mailadres je de problemen ervaart.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door palianto Bekijk bericht
            Ook ik kan sinds deze middag geen mail versturen. Er komt wel mail binnen.
            Krijg je dezelfde foutmelding? Zo ja, dan ontvang ik graag je klantgegevens en een link naar dit bericht via de e-mail op [email protected]

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X