Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internet meer bekabeld

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internet meer bekabeld

    Hey,

    ik weet niet of ik het hier op de juiste plaats post,maar dan hoor ik het wel.
    Beste,


    Plots werkt het bekabeld internet niet meer.
    WiFi doet het wel nog,maar via de kabel dus niet.
    Tv is bekabeld.
    Router eens spanningsloos gemaakt,maar helpt niks.
    Via de laptop kan ik het niet testen want is een MacBook en die heeft geen utp aansluiting.
    Heeft er iemand hier ervaring mee?
    Alvast bedankt.

    Mvg,Philip
    Verstuurd vanaf mijn iPhone

  • #2
    https://www.apple.com/nl/shop/produc...hernet-adapter

    Tenminste als je Macbook een USB-C poort aansluiting heeft.

    (Deze adapter is ideaal voor MacBook met USB?C-poort of MacBook Pro met Thunderbolt 3-poorten (USB?C) en biedt ondersteuning voor 10/100/1000BASE?T)
    Laatst bewerkt door driepinter; 14 Nov 2020, 10:38.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Flipke1405 Bekijk bericht
      Hey,

      ik weet niet of ik het hier op de juiste plaats post,maar dan hoor ik het wel.
      Beste,


      Plots werkt het bekabeld internet niet meer.
      WiFi doet het wel nog,maar via de kabel dus niet.
      Tv is bekabeld.
      Router eens spanningsloos gemaakt,maar helpt niks.
      Via de laptop kan ik het niet testen want is een MacBook en die heeft geen utp aansluiting.
      Heeft er iemand hier ervaring mee?
      Alvast bedankt.

      Mvg,Philip
      Verstuurd vanaf mijn iPhone
      Je modem opnieuw opstarten, ongeveer 1 minuut de stroom eraf en dan de stekker er weer in doen even wachten tot alle lampjes weer branden en dan zal alles het weer doen.
      Hoop ik voor u dan. Eventueel je pc ook even opnieuw opstarten. Anders Delta bellen voor advies.
      Laatst bewerkt door Guest01; 14 Nov 2020, 10:08.

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor de snelle reactie.
        Ik denk dat het probleem aan de televisie ligt.
        Op de ps4 heb ik wel internet,en die zit op dezelfde kabel.
        Dus ga ik de tv eens moeten herstellen na fabrieksinstellingen,de problemen zijn vorige week beginnen na een fw update.
        Nogmaals bedankt om mee te denken.

        gr,Philip

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X