Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wifi netwerk 2.4 ghz uitgeschakeld / opgeslagen / weg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wifi netwerk 2.4 ghz uitgeschakeld / opgeslagen / weg

    Sinds vanmiddag kan ik niet meer op ons netwerk 2.4 ghz komen.
    Soms staat hij op uitgeschakeld, soms op opgeslagen en soms komt hij helemaal niet in beeld. Net als Delta wifispots.
    Ons 5 ghz netwerk is wel bereikbaar maar dat heb ik niet op mijn smartphone, niet op de laptop en niet op de printer.
    De andere gezinsleden hebben ook 5 ghz dus die kunnen op internet op tel of tablet bijv. Maar zelf kan ik niets.
    Mijn man kan op zijn tel ook niet op 2.4 ghz.

    Telefoon heb ik al diverse keren aan en uit gezet, wifi ook al in en uitgeschakeld.

    Wat kan de oorzaak zijn? Maar nog beter: hoe los ik dit op? :-)


  • #2
    Heb je het modem zelf al uit- en aangezet?
    Zo ja dan zou ik contact opnemen met de klantenservice.

    Reageer


    • #3
      Nog niet geprobeerd. Zal ik doen.
      maar mijn moeder facetimede net en die heeft hetzelfde probleem!
      Ze is ook bij ZeelandNet maar heeft uiteraard wel een ander netwerk!

      Maar gaat ZeelandNet/Delta over het 2.4 Gh netwerk?
      Ik kan ook geen storing vinden op internet.
      Raar dit!

      Reageer


      • #4
        Bij beiden heeft modem aan en uitzetten geholpen.
        Bedankt voor de tip.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
          Maar gaat ZeelandNet/Delta over het 2.4 Gh netwerk?
          Ik kan ook geen storing vinden op internet.
          Raar dit!
          Hi anbrobra , de wifi netwerken zoals deze in jouw modem zijn ingesteld worden uitgezonden op 2,4GHz en 5GHz frequentie. Mochten de problemen met de wifi terugkeren kunnen de instellingen in jouw modem door de klantenservice worden nagezien via een chat op de website van DELTA. Deze chat is ook vandaag tot 22:00 uur online!

          Reageer


          • #6
            Hallo - twee mogelijkheden - ten eerste kan de modem defect zijn, ten tweede de draadloze apparaatadapter.

            Stel voor om in te loggen op de 2,4 Ghz-radiopagina van de modem en noteer het kanaalnummer dat het gebruikt, de stroominstelling op 100%. Heeft de modem Beamforming-verzending en -ontvangst ingeschakeld op de 5Ghz-radio - helemaal onderaan F @ ST3864V3AC of HP - zo ja, schakel dan beide instellingen uit en Toepassen / Opslaan. Kun je nu de 2,4 Ghz-band zien en verbinding maken? Welk modemmodel heb je?

            Als dit niet het geval is, wordt de modem in de fabriek ingesteld om de systeeminstellingen te vernieuwen - paperclip in reset-gaatje gedurende 10 seconden met stroom AAN. Voer bovenstaande procedures opnieuw uit en noteer het kanaalnummer. Raadpleeg hier: https://dzwoneknatelefon.com/

            Nu voor het draadloze apparaat - als Mac - zorg ervoor dat de Wi-Fi-adapter AAN is. Druk op ALT terwijl u op het Wi-Fi-pictogram in de bovenste taakbalk klikt, een venster wordt geopend - negeer, bij Top Menu Select Window, dan Scan - u ziet alle netwerken in uw omgeving - gebruik een van hen hetzelfde kanaal dat uw modem toewijst naar de 2,4 Ghz-band.

            Als u een Windows-pc heeft en bekend bent met het CMD-scherm, kunt u de volgende opdrachtregel typen. "netsh wlan show interfaces" - er is een spatie tussen de woorden. Dit laat zien met welke Wi-Fi-netwerken uw pc-adapter communiceert, het kanaal dat wordt gebruikt, de ontvangstsnelheid (Rx), de transmissiesnelheid (Tx) en de signaalsterkte uitgedrukt in een percentage, bijv. Als het bij 100% waarschijnlijk is in de orde zijn van minder dan -35dBM. Als u de modem niet kunt zien, start u uw pc opnieuw op en probeert u het opnieuw.
            Laatst bewerkt door LefflerHirthe; 11 Nov 2020, 08:55.

            Reageer


            • #7
              Hallo .Hoe zet je foto,s of filmpjes van je whatsapp op je PC
              Iemand ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Antipas Bekijk bericht
                Hallo .Hoe zet je foto,s of filmpjes van je whatsapp op je PC
                Iemand ?
                https://support.google.com/android/a..._topic=7355453
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 10 Nov 2020, 08:20.

                Reageer


                • #9
                  Uw gedeelde artikelen zijn nuttig.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat is een nuttig aandeel, ik ben het eens met uw punt.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X