Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV

    Nu ik de diverse wachtwoorden weer eens heb gereorganiseerd, wil ik ook Delta TV instellen. Mijn Delta is geen probleem, maar Ik had voordien de mogelijkheid om in te loggen op Delta TV zodat ik zowel op mijn mobiel als op mijn PC de programma 's kon bekijken. Wat blijkt nu dat ik nergens mijn wachtwoord en inlognaam voor deze TV uitzendingen kan terugvinden en de mogelijkheid dit te vernieuwen. Hoe kan ik deze nieuwe gebruiksnaam en wachtwoord invoeren?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
    Hoe kan ik deze nieuwe gebruiksnaam en wachtwoord invoeren?
    Via deze link @ https://webtv.delta.nl/#/ zou het moeten werken (rechtsboven in het scherm)...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Britais Bekijk bericht
      Mijn Delta is geen probleem
      Hi Britais , MijnDELTA is zelfs de oplossing. ??????? Indien het inloggen op MijnDELTA lukt, kun je met de zelfde inloggegevens ook gebruik maken van de DELTA TV app of het online portal via webtv.delta.nl. Mocht je na het inloggen met de gegevens van jouw MijnDELTA account een foutmelding in beeld krijgen is er mogelijk iets mis met de koppeling van jouw klantnummer aan de zenderpakketten. Deze koppeling kan door de klantenservice worden nagezien.

      Reageer


      • #4
        Time E Bedankt voor je reactie. Het werkt prima. Stom dat ik dat nier eerder heb geprobeerd.
        Deze topic kan nu gesloten worden.

        Reageer


        • #5
          Geen dank Britais , fijn dat het is gelukt en alles werkt zoals het hoort. Ik zal het topic voor je sluiten. Have a nice day!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X