Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Skype/Whatsapp

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Skype/Whatsapp

    Hallo,
    Bellen/videobellen lukt binnen het eigen netwerk prima maar niet met een contact erbuiten. Internetsnelheid via wifi 50 Mb/s.
    Kan het mogelijk te maken hebben met de firewall settings van de router? (Cisco EPC3940)
    Bedankt alvast voor de tips. Groeten Chris.

  • #2
    Zou kunnen Chris, heb je die erg streng afgesteld of staat hij op Low?
    Heb je nog een andere router in gebruik?

    Reageer


    • #3
      Ja, maximaal. Kan ik dit ongestraft naar een lager niveau brengen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door chrisB Bekijk bericht
        Ja, maximaal. Kan ik dit ongestraft naar een lager niveau brengen?
        Ja.

        En gebruik je nog een eigen router ook? Dat is namelijk wel belangrijke informatie.

        Reageer


        • #5
          Goedemorgen GoeRoe. Ik heb alleen de Cisco router. Heb hem al een tijdje spanningsloos gehad maar dat had geen effect. Een harde reset vind ik nog even te rigoureus.

          Reageer


          • #6
            Je kunt het beste je verbinding laten nakijken door de klantenservice, Chris.

            Reageer


            • #7
              Ik ga SPI en IPv6 firewalls uitzetten en dan nog eens proberen contact te krijgen. Ik hou je op de hoogte.

              Reageer


              • #8
                Als de problemen met het bellen aanhouden neem dan even contact op met mijn collega's via de chat op Delta.nl of stuur een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens en een link naar dit bericht.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb SPI firewall op low gezet en IPv6 uit (IPv6 wordt vlgs test niet in voorziendoor isp). Videobellen via Whatsapp is nu goed. Skype nog niet geprobeerd maar ik ga er vanuit
                  dat dat ook ok is. Bedank GoeRoe en Edwinb voor de reacties.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X