Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verzonden berichten Gmail account

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verzonden berichten Gmail account

    LS, ik ontvang geen "verzonden berichten" bij mijn Gmail account. Ook niet bij RE berichten.

    Wat te doen ?
    MVg Martin

  • #2
    Welk e-mail programma gebruik je en op welk apparaat?

    Reageer


    • #3
      Outlook bij zeelandnet en gmail

      Reageer


      • #4
        Zie je de map verzonden berichten wel staan? En welke versie van outlook gebruik je?

        Reageer


        • #5
          mheijden dit is normaal bij Gmail. Omdat je zelf de verzender bent ontvang je je eigen berichten niet.
          Je kunt ze wel terugvinden bij de verzonden berichten. Kijk het maar eens na op https://gmail.com

          Zie je ze daar wel? Kun je ze dan in Outlook ook vinden? Misschien is het nodig om eerst de mail [Gmail] open te klikken.

          Reageer


          • #6
            Ik had een reactie geschreven maar lees het volgende (voor mij onbegrijpelijk)

            Fout tijdens opslaan van inhoud: %1$s
            Foutinformatie: " 200 parsererror SyntaxError: Unexpected token < in JSON at position 0"

            Goeroe ik kan inderdaad bij Gmail de berichten en Re berichten terugvinden. Waarom niet in de blauwe kolom links onder verzonden berichten zoals bij Zeelandnet ?
            ???????MVG Martin

            Reageer


            • #7
              Edwinb.

              Ik heb in de linker blauwe kolom: 2 email adressen: Zeelandnet en gmail account.
              Bij beide staan de mappen "Verzonden items"
              Waar kan ik de versie Outlook vinden ??

              MVG Martin

              Reageer


              • #8
                Kijk of je wel geabonneerd bent op de : [Gmail]/Verzonden berichten map.

                https://support.microsoft.com/nl-nl/...5-54fe236aee6a
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #9
                  Sorry Driepinter maar hier kom ik als digibeet niet uit. Wat is navigatiedeelvenster pof waar kan ik dat vinden ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                    Sorry Driepinter maar hier kom ik als digibeet niet uit. Wat is navigatiedeelvenster pof waar kan ik dat vinden ?
                    Ga met de muis op je Gmail Postvak in staan, Klik dan op je rechtermuis knop.

                    Kies voor : Imap-mappen en dan tabblad geabonneerd gevolgd door Query.

                    Dan worden de plaatjes misschien wel duidelijk.

                    Eenvoudiger kan ik het niet uitleggen.

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Driepinter, Jij schreef: " Ga met de muis op je Gmail Postvak in staan, Klik dan op je rechtermuis knop.".
                      Aan de linker blauwe kant (waar mijn twee emailadressen staan) ben ik op mijn postvak IN gaan staan.
                      Wanneer ik op mijn rechtermuisknop druk verschijnt het volgende:

                      -verwijderen uit favorieten;
                      -alles als markeren gelezen;
                      -aan start vastmaken;
                      -meldingen uitschakelen.

                      Waar zit ik fout ? dit :"Imap-mappen en dan tabblad geabonneerd gevolgd door Query." zie ik in ieder geval niet staan.

                      MVG Martin

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                        Edwinb.

                        Ik heb in de linker blauwe kolom: 2 email adressen: Zeelandnet en gmail account.
                        Bij beide staan de mappen "Verzonden items"
                        Waar kan ik de versie Outlook vinden ??

                        MVG Martin
                        Ik vroeg je in een eerdere reactie welk e-mail programma je gebruikt. Hierop gaf je aan outlook te gebruiken.
                        Het versienummer kan je terugvinden in outlook zelf.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                          Beste Driepinter, Jij schreef: " Ga met de muis op je Gmail Postvak in staan, Klik dan op je rechtermuis knop.".
                          Aan de linker blauwe kant (waar mijn twee emailadressen staan) ben ik op mijn postvak IN gaan staan.
                          Wanneer ik op mijn rechtermuisknop druk verschijnt het volgende:

                          -verwijderen uit favorieten;
                          -alles als markeren gelezen;
                          -aan start vastmaken;
                          -meldingen uitschakelen.

                          Waar zit ik fout ? dit :"Imap-mappen en dan tabblad geabonneerd gevolgd door Query." zie ik in ieder geval niet staan.

                          MVG Martin
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door driepinter; 27 Oct 2020, 06:38.

                          Reageer


                          • #14
                            Beste Driepinter en Edwinb,

                            Driepinter: het bijgevoegde beeldscherm kan ik ook niet vinden.
                            Edwinb: het versienummer van Outlook kan ik niet vinden. Ik weet niet hoe te zoeken.

                            Heren, dit gaat niet lukken, maar beiden toch heel veel dank voor jullie inspanningen.

                            MVG Martin

                            Reageer


                            • #15
                              Jammer dat je nog steeds problemen ervaart.

                              Je zou onderstaande instellingen nog eens kunnen controleren bij de accountinstellingen van Gmail.

                              https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=nl

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X