Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Surffilter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Surffilter


    Ik heb het idee dat het surf filter af en toe vreemd doet.

    Paar voorbeelden:
    - Zondagavond tijdens het streamen van een kerkdienst valt de videostream uit, de website blijft verder wel bereikbaar maar de video add-in blockt.
    - Vanavond: Dropbox sync stopt ineens, ook Twitter-app doet het niet meer. Een kleine controle gedaan: Sites die normaal achter het XL filter worden geblockt komen nu juist WEL door.

    Ik krijg er mijn vinger niet achter, maar het gebeurt regelmatig. Ik vind het erg vervelend.

    De verbinding is verder helemaal prima. Ik heb echt het idee dat het ergens IN het filter niet helemaal goed gaat. Een par jaar geleden heeft het filter ook al eens voor ellende gezorgd (liet toen helemaal niets meer door).

    Graag jullie hulp. Vast dank!


    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Als de stream van de kerkdienst het wel doet, zie ik dit, zie bijlage.
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #3
      Kan je mij je klantgegevens doorsturen via de e-mail op [email protected] te samen met een link naar dit bericht.
      Dan kijk ik even voor je na waardoor je deze uitval ervaart.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
        Kan je mij je klantgegevens doorsturen via de e-mail op [email protected] te samen met een link naar dit bericht.
        Dan kijk ik even voor je na waardoor je deze uitval ervaart.
        Dag Edwin, het blijft angstvallig stil en er is nog steeds geen oplossing. Wanneer wordt hier iets aan gedaan en word ik op de hoogte gebracht??

        Reageer


        • #5
          Ik ga dit even voor je navragen waarom je nog niets hebt vernomen.

          Je ontvangt vandaag nog een reactie via de e-mail.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jmdegoffau1 Bekijk bericht
            Als de stream van de kerkdienst het wel doet, zie ik dit, zie bijlage.
            Als je dan op het pijltje klikt, wordt dan normaliter de audio streaming gestart en bijft het plaatje staan?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X