Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stalking door Delta telefonie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Meerdere keren gehad, echter na het telefoontje krijg je een menu te horen, daar kan je je netjes in afmelden en laten verwijderen uit de database. Minuutje werk en je bent er van af.

    Het bel-me-niet register werkt in deze niet, je neemt immers producten bij het bedrijf af dus hoeft men zich niet aan die database te houden

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Bel me niet zou moeten werken als je verzet kenbaar hebt gemaakt. Vaak gedaan.

        Reageer


        • #19
          Delta terreur noem ik het

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Zie mijn post bovenaan op pagina 2, na het telefoontje kan je aan de lijn blijven en dan krijg je een menu waarvoor je je kan afmelden. Ik ben al zeker een half jaar niet meer gebeld

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23
                  Eens, echter hoeft een bedrijf waar je reeds diensten af neemt zich niet aan een commerciele blokkade te houden (zie ook het belmeniet register en dan het kopje "Klant of klant geweest van het bedrijf of organisatie").

                  Je geeft aan gebruik te hebben gemaakt van het recht van verzet, als Delta vervolgens zegt dit kan je aangeven in het volgende menu na het gesprek dan raad ik je aan dat te doen. Zelfs als mondeling volgens het recht voldoende moet zijn, gewoon ff zeker zijn toch?

                  Word je dan nog gebeld zou ik het ACM en het Agentschap Telecom gaan benaderen, hoewel dit natuurlijk niet nodig zou moeten zijn en weer inspanning van de klant zijn kant wordt gevraagd.Ik snap de frustratie, dat had ik ook.
                  Ik werd bijna elke twee weken gebeld met een "top aanbieding" van Delta mobiel. Elke keer gaf ik aan dat ik al een beter abbo had voor minder geld, waarop vervolgens verbaasd werd gereageerd. De laatste keer gaf men aan dat je na het belletje (want ik had aangegeven het nu wel beu te zijn) een menu te krijgen. Daar de optie gekozen "kappen nu" en het is nu al een half jaar stil.

                  Naja stil, nu krijg ik af en toe een mailtje maar geen irritante telefoontjes tijdens werktijd of 's avonds meer
                  Na uw inschrijving kan het soms gebeuren dat u nog wordt gebeld. In de volgende vier situaties kunt u, ondanks uw inschrijving in het Bel-me-niet Register, toch nog telefonisch benaderd worden: Verwerkingstijd inschrijving Klant of klant geweest van het bedrijf of organisatie Gevraagd om te bellen Marktonderzoek Verwerking inschrijving De inschrijving in het Bel-me-niet

                  Reageer


                  • #24
                    Het Bel-me-niet Register houdt binnenkort op te bestaan


                    Als gevolg van een wijziging in de telecomwet gelden er vanaf 1 juli 2021 nieuwe regels voor Telemarketing. In Nederland wordt het uitgangspunt dat er door Telemarketing bedrijvende organisaties niet meer ‘koud’ gebeld mag worden naar natuurlijke personen (dit zijn consumenten, eenmanszaken, een VOF, of een maatschap).

                    Met deze wetswijziging komt er een einde aan het Bel-me-niet Register. Vanaf 1 juli 2021 zal de huidige applicatie niet meer beschikbaar zijn en zullen alle persoonsgegevens worden vernietigd.

                    Telemarketing bedrijvende personen en organisaties met een commercieel, ideëel of charitatief doel mogen vanaf 1 juli 2021 alleen nog bellen op het moment dat de natuurlijke persoon vooraf toestemming heeft gegeven (opt-in), of als er sprake is van een klantrelatie.

                    Als u gebeld wordt en u wilt dit niet, dan kunt u tijdens ieder gesprek gebruik maken van uw Recht van Verzet. De bellende organisatie dient dan uw telefoongegevens uit haar bellijsten te verwijderen.

                    Tot 1 juli 2021 gelden de huidige regels en kunt u zich nog steeds inschrijven in het Register. Bedrijven zullen tot 1 juli het Register blijven raadplegen.

                    Reageer


                    • #25
                      Dus mag Delta blijven bellen omdat je klant bent. Je kunt in "mijn Delta" hun nummer(s) blokkeren. Vooralsnog heeft dat bij mij geholpen. Mocht het weer beginnen dan zeg ik mijn vaste telefonie op.

                      Reageer


                      • #26
                        Erg vervelend en hardnekkig…ze bellen idd altijd rond tijdstippen dat de meeste mensen zitten te eten.
                        Hebben ze bij mij ook een tijd lang gedaan, tot ik het zo zat was, ik op een geirriteerde toon vertelde dat ze eens mee moesten ophouden met mij hierover te bellen…wat denk je?

                        sturen ze met over de post allerlei reclame over Delta mobiele telefonie…pfff

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb er geen last van meer. Ik heb gewoon gezegd ja en daarna weer ingetrokken dat kost ze klauwen met geld. Ook aan handelingen en personeel. Daarna ben ik ook nooit meer gebeld.
                          Alles draait om geld hoor.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X