Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stalking door Delta telefonie

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stalking door Delta telefonie

    Ik word al maanden gebeld door Delta telefonie, men wil mij een abonnement voor mobiele telefonie verkopen. Ik maak telkens gebruik van mijn recht van verzet, bel extra naar klantenservice, stuur emails met het verzoek te stoppen (krijg ik ook antwoord op dus kan ik laten zien) en toch word ik keer op keer gebeld. Daarmee worden regels overtreden en Ik heb melding gemaakt bij ACM ConsuWijzer. Eerder had ik dezelfde problemen met Delta fiber, meerdere telefoontjes en berichten per week. Ik ga al mijn contracten bij Delta opzeggen want raak het spuug zat. Ik snap niet dat ze klanten zo in het harnas jagen, daarmee win je niets. Wie heeft deze ervaring ook?
    Laatst bewerkt door Hvgell; 14 Oct 2020, 22:35.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Hvgell Bekijk bericht
    Ik word al maanden gebeld door Delta telefonie, men wil mij een abonnement voor mobiele telefonie verkopen.
    Welk telefoonnummer gebruikten ze om je te bellen? (Als er een telefoonnummer wordt gepresenteerd,) nummer gewoon blokkeren.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Oct 2020, 12:52.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Nummer 0118-726141. Heb ik geblokkeerd maar dan bellen ze met een ander nummer. Bovendien, is mijn ervaring met Delta fiber, dan krijg je allemaal sms berichten dat men je gebeld heeft maar niet heeft kunnen bereiken en dan moet je die allemaal afluisteren en verwijderen. En als je dat nummer terugbelt krijg je een bandje maar nooit iemand te spreken. Buitengewoon irritant allemaal.

      Reageer


      • #4
        Hvgell heb je voor mij via de e-mail je klantnummer van DELTA Fiber Nederland. Dan kijk ik verder voor je na waarom je nog steeds gebeld wordt. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hvgell Bekijk bericht
          Ik word al maanden gebeld door Delta telefonie, men wil mij een abonnement voor mobiele telefonie verkopen. Ik maak telkens gebruik van mijn recht van verzet, bel extra naar klantenservice, stuur emails met het verzoek te stoppen (krijg ik ook antwoord op dus kan ik laten zien) en toch word ik keer op keer gebeld. Daarmee worden regels overtreden en Ik heb melding gemaakt bij ACM ConsuWijzer. Eerder had ik dezelfde problemen met Delta fiber, meerdere telefoontjes en berichten per week. Ik ga al mijn contracten bij Delta opzeggen want raak het spuug zat. Ik snap niet dat ze klanten zo in het harnas jagen, daarmee win je niets. Wie heeft deze ervaring ook?
          Beste Hvgell, Heeft u het Bel-me-niet Register al geprobeerd? Want dat is behoorlijk irritant.

          https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31118726141

          Laatst bewerkt door Guest01; 15 Oct 2020, 09:56.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Hvgell Bekijk bericht
            Ik word al maanden gebeld door Delta telefonie, men wil mij een abonnement voor mobiele telefonie verkopen. Ik maak telkens gebruik van mijn recht van verzet, bel extra naar klantenservice, stuur emails met het verzoek te stoppen (krijg ik ook antwoord op dus kan ik laten zien) en toch word ik keer op keer gebeld. Daarmee worden regels overtreden en Ik heb melding gemaakt bij ACM ConsuWijzer. Eerder had ik dezelfde problemen met Delta fiber, meerdere telefoontjes en berichten per week. Ik ga al mijn contracten bij Delta opzeggen want raak het spuug zat. Ik snap niet dat ze klanten zo in het harnas jagen, daarmee win je niets. Wie heeft deze ervaring ook?
            Ik heb exact dezelfde ervaring met Delta Mobiel.

            Aangemeld bij bel-me-niet register, gebruik gemaakt van 'recht van verzet', boos gereageerd en de laatste keer zeer vriendelijk gereageerd waarna mijn nummer volledig is verwijderd in een database die deze externe bedrijven gebruiken.

            Zeer klant onvriendelijk en heeft mij zeker een jaar ergenis gekost, ze bellen steeds met een ander nummer en bellen bewust op tijdstippen rond het middaguur of tegen de avond.

            Reageer


            • #7
              Ja, mij bleven ze ook bellen maar zodra ik opnam werd er opgehangen. Ik heb het nummer ook geblokkeerd.

              Reageer


              • #8
                Ik sta in het bel me niet register maar dan mogen ze nog bellen als je klant bent (geweest) tot dat je gebruik maakt van het recht van verzet. Tientallen keren gedaan. Toezichthouder stel ook geen zak voor. Meerdere keren geklaagd, beleefde reacties, resultaat nul. Ik stop gewoon bij Delta. Meer dan zat deze stalking terreur.

                Reageer


                • #9

                  Kwek. Ik kan niet citeren.

                  Ja, mij bleven ze ook bellen maar zodra ik opnam werd er opgehangen. Ik heb het nummer ook geblokkeerd.

                  Er wordt niet opgehangen, dat is de computer die alle nummers belt en bij een treffer doorverbind met een vrije verkoper. Als je nummer geblokkeerd is krijg je een bericht op je telefoon en als je dat afluistert hoor je dat ze contact hebben gezocht en later nog eens bellen. Bij terugbellen naar dat nummer krijg je ook weer een bandje, maar niemand te spreken. Walgelijk!
                  Laatst bewerkt door Hvgell; 15 Oct 2020, 13:50.

                  Reageer


                  • #10
                    Hoogst irritant dat gebel. En het is geen opbellen wat ze daar doen; de telefoon gaat twee drie keer over en daarna wordt er opgehangen. Het bel me niet register helpt ook geen zak, als ze je er al mee doorverbinden. En als je je dan hebt geregistreerd dan word je gewoon onder een ander nummer gebeld; blokkeren helpt dus ook niet. Nog even en ook ik stap over naar een andere provider.

                    Reageer


                    • #11
                      Spunsjieta. Kan niet citeren
                      Vreemd is het wel dat je nooit een leidinggevende te spreken krijgt. De directeur zou zich toch kapot schamen als hij dit leest. Maar het zijn de scorende onderknuppels die dit verzinnen en uitvoeren.
                      Laatst bewerkt door Hvgell; 15 Oct 2020, 16:57.

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor de e-mail met de gevraagde gegevens. Dit wordt op dit moment nagezien.

                        Reageer


                        • #13
                          Het is bij mij ook gebeurd, maar na enkele keren via FB contact gehad te hebben is het na een paar pogingen gelukt .. even afkloppen, maar ze bellen niet meer.

                          Reageer


                          • #14
                            Delta energie is nix beter,
                            al jaren sturen ze email of we terug willen komen, daarna post in de bus en tenslotte komen ze nog is aan de deur.
                            daarna begint alles weer opnieuw !

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X