Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefonie van Delta zonder internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefonie van Delta zonder internet

    De titel zegt alles, is het mogelijk alleen telefonie af te nemen via Delta zonder een internet abbo?

  • #2
    Zie voor info :


    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ting-bestellen *Mod* Deze info is niet meer up to date

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
      De titel zegt alles, is het mogelijk alleen telefonie af te nemen via Delta zonder een internet abbo?
      Hoi hm_aapje

      Het is niet meer mogelijk om zonder internet telefonie af te nemen. Telefonie is alleen beschikbaar als extra toevoeging bij het internetabonnement.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
        De titel zegt alles, is het mogelijk alleen telefonie af te nemen via Delta zonder een internet abbo?
        Mocht je naar een goedkoper alternatief op zoek zijn en heb je wat verstand van VoIP telefoons:
        Ik heb onze telefoonnummers bij Cheapconnect.nl ondergebracht en uitbellen doe ik via Callpirates.com. Goedkoop, maar wel met een starttarief van 4 cent.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Sep 2020, 18:48.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Mocht je naar een goedkoper alternatief op zoek zijn en heb je wat verstand van VoIP telefoons:
          Ik heb onze telefoonnummers bij Cheapconnect.nl ondergebracht en uitbellen doe ik via Callpirates.com. Goedkoop, maar wel met een starttarief van 4 cent.
          Betamax providers, de laatste paar jaar is dat Voipcheap omdat die voor mij gewoon erg goedkoop is.

          Reageer


          • #6
            Allen bedankt voor de info, jammer dat het niet meer kan (voor mijn oma), ik zal eens kijken wat ik verder nog kan vinden. Of VOIP een oplossing is weet ik niet, ze beschikt momenteel niet over internet namelijk.

            Reageer


            • #7
              Het zal wat moeite kosten want ze willen er van af, maar je kunt bij kpn ook nog gewoon een 'pots'-lijn krijgen, een ouderwetse analoge telefoonaansluiting. (Weer wat geleerd: 'aansluitverplichting' bestaat nog, maar ze zijn niet meer verplicht analoog te leveren en waar nog geen koper ligt, zijn kosten aanleg voor eigenaar.)
              Laatst bewerkt door Koeba; 30 Sep 2020, 08:44.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Het zal wat moeite kosten want ze willen er van af, maar je kunt bij kpn ook nog gewoon een pots-lijn krijgen, een ouderwetse analoge telefoonaansluiting.
                Die heet ze nu inderdaad, echter 40 euro per maand, eens bellen of ze wat kunnen doen aan de kosten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                  Die heet ze nu inderdaad, echter 40 euro per maand, eens bellen of ze wat kunnen doen aan de kosten.

                  Reageer


                  • #10
                    bv : Sagem RL302

                    Reageer


                    • #11
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 57f53931c986bc343c5a582dba303228.png Bekeken: 0 Grootte: 109,4 Kb ID: 187648

                      Ik vind het overigens wel belachelijk dat de optie om alleen telefonie af te nemen is weggehaald.
                      Ten tijde van ZeelandNet te Kamperland kon het wel en was het relatief goedkoop.
                      Niet iedereen heeft internet nodig, en sommigen hebben al een contract bij een andere aanbieder.
                      Op die manier zou je toch nog wat extra inkomsten kunnen hebben van die mensen als Delta zijnde.

                      Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen "bellen zonder netnummer", maar dat is iemand wat mensen met een vaste telefoon vaak gewend zijn. Lokaal een nummer draaien zonder gebruik van het netnummer. Via het mobiele netwerk is dit niet mogelijk(in Nederland dan). Ik heb gemerkt dat dat bij deze doelgroep een irritatiefactor is.
                      Laatst bewerkt door Tim; 6 Oct 2020, 12:07.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk bericht
                        Ik weet niet of je bekend bent met het fenomeen "bellen zonder netnummer", maar dat is iemand wat mensen met een vaste telefoon vaak gewend zijn. Lokaal een nummer draaien zonder gebruik van het netnummer. Via het mobiele netwerk is dit niet mogelijk(in Nederland dan). Ik heb gemerkt dat dat bij deze doelgroep een irritatiefactor is.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X