Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Instabiel internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Ik kijk het signaal graag even voor je na. Heb je voor mij via de e-mail je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Thanks, gedaan. Vanochtend om 7:30 weer storing gehad met foutmeldingen in de logs. Zit allemaal erbij in de mail.

    Reageer


    • #17
      Er lopen hier verschillende 'ik heb last van instabiel internet'-meldingen door elkaar. Die kunnen niet allemaal op dezelfde manier worden opgelost.

      Van rbarock zie ik dat hij het modem in bridge heeft staan en problemen heeft. Maar na dat bericht is het stil geworden.

      Thrym meldt DNS-problemen en de verbinding wordt nagekeken. Ik weet niet of je ook een eigen router gebruikt en of deze logs uit je eigen router komen? En zo ja, of je het modem in bridge mode hebt staan? In elk geval zou je ook handmatig andere DNS-servers kunnen instellen en kijken of dat minder problemen oplevert.

      JanD heeft hopelijk gegevens aangeleverd zodat DELTA kan kijken wat er aan de hand is (en hopelijk voor de kerst al zijn glasvezelaansluiting in gebruik nemen)

      Reageer


      • #18
        Thrym meldt DNS-problemen en de verbinding wordt nagekeken. Ik weet niet of je ook een eigen router gebruikt en of deze logs uit je eigen router komen? En zo ja, of je het modem in bridge mode hebt staan? In elk geval zou je ook handmatig andere DNS-servers kunnen instellen en kijken of dat minder problemen oplevert.

        Nee, deze logs komen uit het modem. Er zijn ook andere foutmeldingen en die zijn al bevestigd door meerdere personen van de klantenservice. Mijn modem staat niet in bridge en dns servers aanpassen maakt niets uit. DNS meldingen komen alleen 1x per uur, andere vele herhaaldelijke foutmeldingen komen wanneer de connectie wegvalt. Morgen komt de monteur alles nakijken.



        Reageer


        • #19
          Ik had het gisteren ook, lekker tijdens thuiswerken...

          Om de paar minuten viel het internet voor zo'n halve minuut tot een paar minuten uit (en nee geen wifi of interne netwerkproblemen).
          Toch de stoute schoenen aangetrokken en toch maar modem reset gedaan (na controle of er geen ddos was op de dns etc) en sindsdien weer stabiel internet (COAX).

          Reageer


          • #20
            Monteur is geweest. Er stonden instellingen verkeerd die er door een vorige monteur ingezet waren. Ook was de aansluiting in het kastje niet goed gedaan, vorige keer was heel de kabel onder het huis vernieuwd. Alle foutmeldingen in de logs zijn nu weg en de verbinding is weer top.

            Reageer


            • #21
              Goed te horen dat de problemen zijn verholpen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                JanD en Velzen666 kan je een e-mail sturen met je klantnummer van DELTA Fiber en een link naar dit bericht. Dan kijk ik de verbinding graag even na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                Dank voor het aanbod, maar de laatste dagen is het internet weer prima.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Goed te horen dat de problemen zijn verholpen.

                  Reageer


                  • #24
                    Is hier eerder op het forum aan de hand geweest, zie voor info :

                    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ed-t3-time-out

                    Reageer


                    • #25
                      [QUOTE=GoeRoe;n187532]Er lopen hier verschillende 'ik heb last van instabiel internet'-meldingen door elkaar. Die kunnen niet allemaal op dezelfde manier worden opgelost.

                      Van rbarock zie ik dat hij het modem in bridge heeft staan en problemen heeft. Maar na dat bericht is het stil geworden.

                      Wat op valt is dat dit alleen is als mijn modem in Bridge modem staat. Welke andere router ik er dan ok achter zet. Fritzbox 4040 en Netgear Nighthawk. Dit is echt al een zeer lange lopende kwestie. Vanuit Delta zijn ze hier zo vaak al langs geweest en als laats hebben ze de glaskast en een nieuw modem geplaatst.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X