Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Locatie instellingen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Locatie instellingen

    Als ik op een website kom, of log via mijn PC in op mij Apple account wordt vaak aangegeven dat ik bijvoorbeeld vanaf een locatie in Amsterdam inlog. Ik zit echter gewoon thuis, in Zeeland. Hoe komt dit?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door bjorn Bekijk bericht
    Als ik op een website kom, of log via mijn PC in op mij Apple account wordt vaak aangegeven dat ik bijvoorbeeld vanaf een locatie in Amsterdam inlog. Ik zit echter gewoon thuis, in Zeeland. Hoe komt dit?
    https://support.apple.com/nl-nl/HT205064

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door bjorn Bekijk bericht
      Als ik op een website kom, of log via mijn PC in op mij Apple account wordt vaak aangegeven dat ik bijvoorbeeld vanaf een locatie in Amsterdam inlog. Ik zit echter gewoon thuis, in Zeeland. Hoe komt dit?
      Eventueel je wachtwoord van je Apple id wijzigen?

      https://support.apple.com/nl-nl/HT20...g%20wachtwoord'.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door bjorn Bekijk bericht
        Hoe komt dit?
        Zoiets kan gebeuren als je bv jouw Appstore account met een aantal andere smart phones hebt gedeeld.
        Daarnaast is het bekend dat Apple locatiegegevens op een desktop bewaart. Mocht je in het verleden je locatie hebben gedeeld dan is het goed mogelijk dat die (nu foutieve) locatie ergens op je PC is opgeslagen.

        Heb je je iPhone toevallig gebackuped naar de Apple cloud of iTunes op je PC? Zoek eens naar het bestandje consolidated.db Het is goed mogelijk dat Amsterdam daar als locatie in staat vermeld.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Sep 2020, 20:29.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          bjorn naast de tips hierboven: maak je toevallig gebruik van VPN-software?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X