Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spam

    hallo, ik wordt gek van de spam en ongevraagde mail, kunnen jullie daar niets aan doen want hoe
    dat spamfilter ingesteld moet worden is mij een raadsel, als ik een eventueel adres in de zwarte lijst heb gezet
    komt dit doodleuk weer in mijn mailbox.
    kan ik de lijst met die spammers naar jullie sturen, of kan ik achterhalen waar dit vervelende persoon hier in
    zeeland woont dan kan ik hem eens een bezoekje brengen, dan zal het wel over zijn met zijn gedrag.
    vgr; turfsteker

  • #2
    helemaal gelijk Turfsteker, spamfilter van Zeelandnet werkt voor geen meter, is moeilijk in te stellen en je moet het telkens weer opnieuw doen. Dus weg bij Zeelandnet, in ieder geval wat je mail betreft. En beste moderators, ik ben echt wel handig met computers, geef computerles en geef aan al mijn particuliere cursisten bovenstaand advies. Treurig. Dus ook namens hen ondersteun ik Turfsteker.

    Reageer


    • #3
      Goedemorgen.

      Om het overzicht te bewaren wil ik je verwijzen naar het volgende onderwerp.

      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ijk-spamfilter

      Ik ga dit onderwerp sluiten

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X