Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welkom in Zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Welkom in Zeeland

    Stel ik verhuis vanuit de Randstad naar Vlissingen. In mijn nieuwe woning is alleen een glasvezelaansluiting aanwezig. Verder geen informatie bekend. Kan ik op die aansluiting bij elke aanbieder een abonnement aanvragen of ben ik dan op Delta aangewezen?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Sep 2020, 11:52.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Als je weer afhankelijk bent van Delta,..tegenwoordig heb je ook 4G thuis van TMobile. Misschien ook een optie

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
      Als je weer afhankelijk bent van Delta,..tegenwoordig heb je ook 4G thuis van TMobile.
      Breedband heeft de voorkeur. Op zich maakt het niet uit welke aanbieder er kan worden benaderd, als het maar ergens duidelijk was aangegeven (er zit geen sticker op de glasvezelkabel).

      Stel bv dat deze aansluiting indertijd via Delta Zakelijk zou zijn aangelegd/geleverd, houdt dat dan nog steeds in dat iemand dan alleen via Delta aan 1/1Gb abonnement kan afsluiten?
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Sep 2020, 12:47.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Dan vraag je aan Delta is die glasvezel soms van jullie ?

        En dan zullen ze waarschijnlijk zeggen nee want in Vlissingen ligt nog geen Delta glasvezel (voor particulieren dan).
        Laatst bewerkt door driepinter; 14 Sep 2020, 12:45.

        Reageer


        • #5
          Via de website van DELTA Glasvezel kan je na het invoeren van postcode, huisnummer controleren of via DELTA glasvezel wordt aangeboden.

          https://deltaglasvezel.nl/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Via de website van DELTA Glasvezel kan je na het invoeren van postcode, huisnummer controleren of via DELTA glasvezel wordt aangeboden.
            Had ik gechecked: kom uit bij Zeelandnet Zakelijk 1000/100 Mbit.
            Lijkt er op dat de aansluiting door KPN is aangeleverd omdat daar 1/1Gb mogelijk is.
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Sep 2020, 13:09.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Plaats een foto van de aansluiting. Misschien dat kenners dan zien welke netwerkbeheerder deze aansluiting heeft aangelegd.

              Reageer


              • #8
                Blauwe mantelbuis = KPN, groene mantelbuis = DELTA

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                  Blauwe mantelbuis = KPN, groene mantelbuis = DELTA
                  Daar had ik even niet aan gedacht, bedankt. Het is hier dus KPN (had al een vermoeden mbt het beschikbare abonnement).
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X