Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Flexpakket | Fiber voorwaarden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Je ontvangt hierop nog een reactie.
    Bedankt, Edwinb . Ik had hierover een tijdje geleden al een email gestuurd maar geen reactie ontvangen
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
      Beste webkabouter, ik zou zeggen doe een poging om in de raad van bestuur te komen.
      RvB (bestuurlijk) heeft hier niets mee te maken, omdat die zich met heel andere zaken bezighoudt. Haar taken en verantwoordelijkheden zijn wel vastgelegd in een speciaal regelement, maar niet in Algemene Voorwaarden (klant).
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Sep 2020, 18:09.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Ik lees @ https://www.deltaglasvezel.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden.pdf

        "Houdt de Klant zich niet aan de Overeenkomst? Dan kan Delta de dienst DELTA Flexpakket tijdelijk stoppen of zelf dat doet altijd eerst in contact met de Klant treden, maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van Delta kan worden verwacht"

        Kan iemand uitleggen wat Delta daarmee bedoelt?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          DELTA kan dus ofwel tijdelijk stoppen of zelfs helemaal stoppen met de levering van de dienst.
          Edwin, kun je dan 'in redelijkheid' definieeren en dat aan deze zin in de AV toevoegen?
          Het komt allemaal over als letterkneuterij maar wij moeten als klant wel weten waar wij aan toe zijn. Daar zijn de AV voor.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Sep 2020, 11:30.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Ik heb het verzoek doorgezet naar de juiste afdeling. Je ontvangt hierover terug een reactie.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Edwin, kun je dan 'in redelijkheid' definieeren en dat aan deze zin in de AV toevoegen?
              Het komt allemaal over als letterkneuterij maar wij moeten als klant wel weten waar wij aan toe zijn. Daar zijn de AV voor.
              Haha, niet 'komt over als', het is gewoon kommaneuken. Niet dat je geen punt hebt...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Haha, niet 'komt over als', het is gewoon kommaneuken.
                Ik probeerde er nog een ludieke swing aan te geven. Ik werk zelf bij een bedrijf met fiscaal juristen en die houden van dit soort vage teksten. Ik, als klant van Delta, wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Hoop echt dat wij met z'n allen daar ook ons voordeel mee kunnen doen...
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X