Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Flexpakket | Fiber voorwaarden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Flexpakket | Fiber voorwaarden

    Ik lees @ https://www.deltaglasvezel.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden.pdf

    "Houdt de Klant zich niet aan de Overeenkomst? Dan kan Delta de dienst DELTA Flexpakket tijdelijk stoppen of zelf dat doet altijd eerst in contact met de Klant treden, maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van Delta kan worden verwacht"

    Kan iemand uitleggen wat Delta daarmee bedoelt?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik lees @ https://www.deltaglasvezel.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden.pdf

    "Houdt de Klant zich niet aan de Overeenkomst? Dan kan Delta de dienst DELTA Flexpakket tijdelijk stoppen of zelf dat doet altijd eerst in contact met de Klant treden, maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van Delta kan worden verwacht"

    Kan iemand uitleggen wat Delta daarmee bedoelt?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Ik lees @ https://www.deltaglasvezel.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden.pdf

      "Houdt de Klant zich niet aan de Overeenkomst? Dan kan Delta de dienst DELTA Flexpakket tijdelijk stoppen of zelf dat doet altijd eerst in contact met de Klant treden, maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van Delta kan worden verwacht"

      Kan iemand uitleggen wat Delta daarmee bedoelt?
      Redelijkheid is een rekbaar begrip. Maar vanwaar de vraag?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Redelijkheid is een rekbaar begrip. Maar vanwaar de vraag?
        Het heeft er volgens mij alles mee te maken dat er een derde partij tussen zit, delta heeft niet het alleenrecht namelijk, het heeft veel weg van een lease constructie.

        2 Belangrijke kenmmerken DELTA Flexpakket 2.1 De Klant dient zelf voor de Aansluiting te zorgen en de kosten daarvan te dragen. DELTA is in het kader van het DELTA Flexpakket geen beheerder of eigenaar van het Elektronische Communicatienetwerk waar de Klant op wordt aangesloten. Een derde partij is dat namelijk. DELTA is dus een dienstaanbieder op een Elektronisch Communicatienetwerk van een derde. Alvorens DELTA dan ook de diensten onder het DELTA Flexpakket kan leveren, dient de Klant eerstens met een derde partij overeenstemming te bereiken aangaande de aanleg van de Aansluiting.
        Laatst bewerkt door Guest01; 15 Sep 2020, 07:56.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Het heeft er volgens mij alles mee te maken dat er een derde partij tussen zit, delta heeft niet het alleenrecht namelijk, het heeft veel weg van een lease constructie.

          2 Belangrijke kenmmerken DELTA Flexpakket 2.1 De Klant dient zelf voor de Aansluiting te zorgen en de kosten daarvan te dragen. DELTA is in het kader van het DELTA Flexpakket geen beheerder of eigenaar van het Elektronische Communicatienetwerk waar de Klant op wordt aangesloten. Een derde partij is dat namelijk. DELTA is dus een dienstaanbieder op een Elektronisch Communicatienetwerk van een derde. Alvorens DELTA dan ook de diensten onder het DELTA Flexpakket kan leveren, dient de Klant eerstens met een derde partij overeenstemming te bereiken aangaande de aanleg van de Aansluiting.
          Volgens mij kan dit alleen op glasvezel slaan daar heb je een aparte aannemer (volkerwessels,spie,apktelecom)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Volgens mij kan dit alleen op glasvezel slaan daar heb je een aparte aannemer (volkerwessels,spie,apktelecom)
            Het ging toch over glasvezel. U heeft het over de aannemers die de infrastructuur aanleggen, ik weet niet of zij in deze ook de derde partij zijn lijkt mij ook niet relevant eigenlijk.

            Reageer


            • #7
              Ik geef toe dat het een interessante vraag is wie dan die bewuste derde partij is (deltafibernetwerk ?)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik geef toe dat het een interessante vraag is wie dan die bewuste derde partij is (deltafibernetwerk ?)
                Hier uw antwoord beste driepinter. Zakenmensen zullen deze constructie zeker herkennen, e.e.a heeft ook belastingtechnische voordelen. Al u verder graaft komt u er vanzelf achter wie wat en waar beheert. Ik persoonlijk vind dit niet relevant. Gebruikersvoorwaarden veranderen namelijk nogal eens.

                DELTA is de handelsnaam van DELTA Fiber Nederland B.V. en van enkele groepsmaatschappijen. DELTA Fiber Nederland B.V. is een besloten vennootschap met statutaire zetel in Schiedam en geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 22051676. DELTA Fiber Nederland B.V. is de moedermaatschappij van DELTA Mobiel B.V. en DELTA Kabelcomfort Netten B.V.

                Reageer


                • #9
                  Gelukkig ben ik geen jurist maar misschien is het onderstaande dan nog ook van toepassing ?

                  https://www.deltafibernetwerk.nl/gew...e-voorwaarden/

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Maar vanwaar de vraag?
                    Hoezo?
                    Algemene voorwaarden worden gebruikt als juridische onderlegging bij geschillen. Als er gedeeltes niet duidelijk zijn, behoren die te worden aangepast. Dit is nu precies zo'n gevalletje onduidelijkheid. Probeer hier duidelijkheid van zaken te krijgen over een 'rekbaar begrip' dat in deze vorm imho in een Algemene Voorwaarde anders geformuleerd zou moeten worden.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Sep 2020, 12:57.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                      maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van DELTA kan worden verwacht.
                      Je haalt als antwoord de tekst aan waarover ik uitleg vroeg. Zelfs voor de meer gevorderde letterkneuter is er geen touw aan vast te knopen.

                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Je haalt als antwoord de tekst aan waarover ik uitleg vroeg. Zelfs voor de meer gevorderde letterkneuter is er geen touw aan vast te knopen.
                        Ik denk dat de meeste mensen de algemene gebruikersvoorwaarden weinig tot niets kan schelen. Ik doe een poging, ik rij Mercedes , Mercedes heeft de Mercedes me App daarmee kun je op je I phone alles checken en je auto sluiten of openen op afstand en zeer veel handige snufjes. De algemene gebruiksvoorwaarden worden bijna om de maand aangepast cq veranderd, ik neem maar aan dat dat ok is en druk op ok. Vandaar de vraag van Koeba ''Maar vanwaar de vraag''? Wat is er zo belangrijk aan?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                          Wat is er zo belangrijk aan?
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Sep 2020, 17:09.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Beste webkabouter, ik zou zeggen doe een poging om in de raad van bestuur te komen. Over het algemeen is het slikken of stikken , zorg wel dat je ten alle tijde beschikt over een goede rechtsbijstandsverzekering.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Ik lees @ https://www.deltaglasvezel.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden.pdf

                              "Houdt de Klant zich niet aan de Overeenkomst? Dan kan Delta de dienst DELTA Flexpakket tijdelijk stoppen of zelf dat doet altijd eerst in contact met de Klant treden, maar dat kan anders zijn indien in redelijkheid dit niet van Delta kan worden verwacht"

                              Kan iemand uitleggen wat Delta daarmee bedoelt?
                              Ik heb deze vraag doorgezet naar onze juridische afdeling om hier verder naar te kijken.

                              Je ontvangt hierop nog een reactie.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X