Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storingen

    Bijna dagelijks hebben wij te maken met het wegvallen van de internet verbinding.Het kan op elk moment van de dag zijn, maar meestal begint de dag zonder internet en dat duurt meestal tot een uur of 10 en lost het zonder wat te doen op.Daarna gaat het meestal goed ,maar de volgende dag is het weer mis.
    Omdat ze nu van KPN met glasvezel komen ,is het verleidelijk om over te stappen.Toch zijn ook daar redelijk wat klachten over te vinden, dus zou ik net zo lief bij Delta blijven.Wat kan het zijn ,en is hier wat aan te doen.Router (TP-Link c5400) is indertijd vernieuwd,maar problemen bleven hetzelfde.

  • #2
    Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorgeven? Dan kijk ik de verbinding voor je na.

    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Maak je op dit moment gebruik van een bekabelde verbinding of via de wifi?

    Reageer


    • #3
      Is niet jouw probleem al proberen ze dat er wel van te maken. Delta moet het oplossen en kunnen ze dat niet dan kan je zonder problemen overstappen.

      Reageer


      • #4
        Ook ik ondervind sinds afgelopen weekend veel hinder. Veel haperingen, bijvoorbeeld internetradio die steeds even de verbinding kwijt is. Ook thuiswerken is nu een drama terwijl dit de afgelopen maanden prima ging.

        Modem/router al meerdere keren herstart, maar dit helpt niet echt. Zowel via de wifi als kabel geven deze problemen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jojo Bekijk bericht
          Ook ik ondervind sinds afgelopen weekend veel hinder. Veel haperingen, bijvoorbeeld internetradio die steeds even de verbinding kwijt is. Ook thuiswerken is nu een drama terwijl dit de afgelopen maanden prima ging.

          Modem/router al meerdere keren herstart, maar dit helpt niet echt. Zowel via de wifi als kabel geven deze problemen.
          Vervelend dat je uitval en verstoringen ervaart. Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorsturen en een link naar dit bericht? Dan kijk ik dit graag even verder voor je na.

          Reageer


          • #6
            Precies hetzelfde probleem hier in onze gehele wijk, al een week een upload van ongeveer 0,00 tot 1,5mbps (moet 100mbps zijn) en een packetloss van tussen de 15% en 80%. Na een week (probleem loopt eigenlijk al sinds september 2019 maar is laatste week extreem geworden) en tientallen keren contact te hebben opgenomen met de klantenservice wordt het probleem eindelijk erkend door Delta en gaan ze is op hun gemakje kijken of ze er wat aan willen gaan doen. Wanneer en of het probleem opgelost kan worden weet helemaal niemand bij delta. Een hele week onbruikbaar internet heeft volgens delta schijnbaar geen prioriteit om op te lossen en wordt bestempeld als vervelend zonder verdere actie te ondernemen. Jammer.

            Reageer


            • #7
              Het hele internet van Delta Zeelandnet is momenteel niet echt stabiel en dat leid tot een aantal kleine haperingen elke dag, storinkjes van 10 seconde tot 1 minuut. Ik zie dat op mijn modem ook geregeld. Wat de oorzaak is Ddos, werkzaamheden, geen idee, maar de stabiliteit is niet zoals het hoort te zijn.
              Al is de snelheid bij een zelftest nu 16.29 uur woensdag 9 september in orde.
              Laatst bewerkt door Velzen666; 9 Sep 2020, 17:30.

              Reageer


              • #8
                vooral de uploadsnelheid is dramatisch, bij elke test minder dan 1 Mbps (meestal 0,5) terwijl het abonnement 10Mbps is.

                Daarnaast is vooral de haperingen zeer vervelend, maakt thuiswerken heel vervelend.

                Getest met eigen router met kabel, maar ook met kabel direct op de modem. Allemaal geen verschil helaas...

                Reageer


                • #9
                  Dinsdag mijn problemen doorgegeven. Is gelijk op gereageerd, gevraagde gegevens doorgemaild.
                  Maar tot nu toe hoor ik niks meer en er is nog steeds geen oplossing in zicht.
                  Ook vandaag voor de derde dag op rij tot 10.15 uur geen internet. Klanten die niet kunnen pinnen.
                  Ook telefoon werkt dan niet. Als mensen bellen dan krijgen ze te horen dat dit nummer niet meer in gebruik is.
                  Soms meerdere keren op een dag geen internet, woensdag bijvoorbeeld viel het van 12 tot 14 uur weer weg ( tweede keer die dag)
                  Er zal toch snel iets moeten gebeuren want dit is zeker als ondernemer niet te doen.

                  Reageer


                  • #10
                    De e-mail is inmiddels beantwoord. Graag ontvangen wij een reactie om de vervolgstappen uit te zetten.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik gisteren en eergisteren ook al mijn metingen en gegevens doorgegeven. Probleem is hier echter nog niet mee verholpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Delta reageert snel op mijn bericht, ik krijg toch het idee dat ze er serieus werk van maken.
                        Wel benieuwd hoe dit afloopt en of het opgelost wordt!

                        Reageer


                        • #13
                          Wij ervaren op het moment ook veel haperingen in zowel het internet als televisie. Op dit moment al een lange hapering. Modem al herstart, maar dat helpt niet.
                          Waar kan ik nu een storing melden, want de storingenpagina meldt geen storing.

                          Reageer


                          • #14
                            Op dit moment treed er een storing op in wemeldinge. Deze staat inmiddels vermeld op de storingspagina

                            Deze wordt zo spoedig mogelijk verholpen.

                            Excuses voor het ongemak
                            Laatst bewerkt door Edwinb; 11 Sep 2020, 15:56. Reden: Update

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Wemeldinge Bekijk bericht
                              Waar kan ik nu een storing melden, want de storingenpagina meldt geen storing.
                              Deze pagina is meestal up-to-date @ https://allestoringen.nl/storing/delta/

                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X