Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Stopt Delta met Internet via de kabel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Stopt Delta met Internet via de kabel

    Het schijnt dat Delta stopt met het aanbieden van Internet via de kabel in Middelburg-zuid? Zie foto
    Je kunt alleen maar kiezen voor glasvezel?

  • #2
    Op het adres wat je doorgeeft is het flexpakket beschikbaar.

    ?

    Ik laat even nazien waarom dit niet altijd correct wordt doorgegeven
    Delta stop niet met het aanbieden van internet via de kabel in middelburg.

    Reageer


    • #3
      Caiway is er ook mee gestopt

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Caiway is er ook mee gestopt
        Klopt Caiway biedt geen internet via COAX meer aan. Eenmaal op glasvezel kun je niet meer terug naar COAX voor je internet.
        De televisie wordt nog wel steeds EN over glasvezel en tegelijktijd ook via COAX geleverd.

        Er zal een moment komen dat Caiway (of Delta??) de klanten gaat dwingen internet af te nemen via glasvezel en de COAX-modems retour te doen en wie weet zal de COAX op den duur in zijn geheel verkocht worden aan Ziggo. Immers wanneer alle diensten toch al verhuizen naar glasvezel en het met de Amino7xm mogelijk is om een coax-aansluiting te blijven leveren.... dan is het oude netwerk nutteloos geworden. Beter er geld voor vangen.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Sep 2020, 15:21.

        Reageer


        • #5
          Ik daarom ook dat Delta coax heeft opgewaardeerd , is het goed verkoopbaar. Ze gaan straks echt niet twee netwerken in de lucht houden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Ik daarom ook dat Delta coax heeft opgewaardeerd , is het goed verkoopbaar. Ze gaan straks echt niet twee netwerken in de lucht houden.
            De beste strategen zitten op dit forum hahahahah

            Laten we maar afwachten wat er komen gaat. Veel van wat hier wordt geroepen kan ook gebakken lucht zijn.
            Ik vind dat altijd oppassen.

            Dat Caiway en Delta al veel meer HD leveren via DIT/Interactieve TV zegt ook iets. Het zijn allemaal zaken die er uiteindelijk voor gaan zorgen dat men toch voor DIT/Interactieve TV gaat kiezen, zeker wanneer het lukt om ook nog 4K zenders aan te bieden. Dat gaan ze op COAX sowieso niet voor elkaar krijgen.

            Reageer


            • #7
              Werd het ziggo maar, dan hadden we veel minder overlast.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                Werd het ziggo maar, dan hadden we veel minder overlast.
                Jaja Vorige week of zo. Totaal DRIE keer storing Vodafone-Ziggo. Leuk, blij dat ik gewoon Delta heb.

                Reageer


                • #9
                  Die storing was op het mobiele netwerk.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Dat gaan ze op COAX sowieso niet voor elkaar krijgen.
                    Is geen kwestie van niet voor elkaar krijgen maar gewoon niet doen.
                    DIT via coax is de enige (tussen)oplossing om van dezelfde services gebruik te kunnen maken als bij fiber (muv upstreamsnelheid en 8Gbit). Als er eenmaal een glasvezelaansluiting in huis ligt, is het een kwestie van een modem verwisselen, twee stekkers steken en klaar ben je.

                    Waar Timmermans terecht naar verwijst is dat Delta marketing niet in de pas loopt met de fysieke ontwikkelingen van de infrastructuur in Zeeland. Dat geeft verwarring en als je de klantenservice daarover belt, weten ze het ook niet. Uiteindelijk gaat men dan maar een forum raadplegen waarin 'strategen' op gebied van geluid en internet zich een beeld trachten te vormen van waarom Delta niet in de pas loopt met wat ze beweren. En helemaal terecht, denk ik.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Nov 2021, 12:30.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X