Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is de uploadsnelheid nu omhoog ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is de uploadsnelheid nu omhoog ?


  • #2
    Ik snap dat het een tegenvaller is maar indien de werkzaamheden klaar waren zou je de snelheid immers halen.

    Persoonlijk denk ik dat de planning op https://delta.nl/netwerk niet zo heel veel zegt over de voortgang van de upload snelheid.
    Laatst bewerkt door driepinter; 21 Aug 2020, 08:13.

    Reageer


    • #3
      Hi snottt , is het modem na de werkzaamheden al herstart? Zo nee, dan kun je het modem het beste eens enkele minuten van de stroom halen en vervolgens opnieuw aansluiten. Indien hierna de uploadsnelheid niet veranderd kun je er vanuitgaan dat er nog (andere) werkzaamheden dienen te worden uitgevoerd in het netwerk in jouw postcode gebied.

      Reageer


      • #4
        Beste Snott, Hier in Vlissingen is mijn uploadsnelheid 100 Mbps, heb wel een ander modem gekregen. Dus denk ik dat u ook nog een ander modem moet krijgen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Dus denk ik dat u ook nog een ander modem moet krijgen.
          die heeft ie al

          Reageer


          • #6
            Hier hetzelfde verhaal, de mail gehad, er zijn werkzaamheden uitgevoerd (ik heb de monteur zelf bezig gezien in de kast in de straat en de verbinding is ook een tijdje verbroken geweest) maar de werkzaamheden zijn nog niet volledig gereed dus nog even wachten op het afronden van alles.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
              Hier hetzelfde verhaal, de mail gehad, er zijn werkzaamheden uitgevoerd (ik heb de monteur zelf bezig gezien in de kast in de straat en de verbinding is ook een tijdje verbroken geweest) maar de werkzaamheden zijn nog niet volledig gereed dus nog even wachten op het afronden van alles.
              en dan moet je niet vergeten dat de snelheidsverghoging eind maart met veel tamtam is aangekondigd.
              we zijn nu 5 maanden verder.

              Reageer


              • #8
                Wachten dan maar, reset helpt ook niet. De laatste 4 wk al 2x een brief gehad dat er aanpassingen aan het netwerk moest gebeuren voor het " Next Generation Netwerk project" .
                3 x is scheepsrecht hoop ik.

                Reageer


                • #9
                  Ja hoor, mijn snelheid is omhoog naar 50 Mbps. Wel zelf ontdekken er wordt geen melding van gedaan.

                  Reageer


                  • #10
                    Fijn om te horen dat je nu ook de juiste snelheid haalt, snottt

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snottt Bekijk bericht
                      Ja hoor, mijn snelheid is omhoog naar 50 Mbps. Wel zelf ontdekken er wordt geen melding van gedaan.
                      https://www.delta.nl/internet/speedtest/
                      Laatst bewerkt door Guest01; 22 Sep 2020, 15:34.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        die heeft ie al
                        Maar dat wist hij niet

                        Reageer


                        • #13
                          Toch vind ik het wel heel erg lang duren, hier nog steeds geen verhoging uploadsnelheid.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                            Toch vind ik het wel heel erg lang duren, hier nog steeds geen verhoging uploadsnelheid.
                            Heb je al een nieuw modem? Want dat vertellen ze er niet bij.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                              Toch vind ik het wel heel erg lang duren, hier nog steeds geen verhoging uploadsnelheid.
                              Hebben de Next Generation Netwerk werkzaamheden bij je in de wijk al plaatsgevonden? Voor meer informatie hierover zie de volgende link.
                              Klik hier

                              Stuur anders even een e-mail naar [email protected] met je klantgegevens met een link naar dit forum bericht dan kijk ik dit even voor je na.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X