Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wachtwoord Delta Wifispots

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• wachtwoord Delta Wifispots

In mijn Delta kan je vele dingen zelf regelen , waaronder het wachtwoord voor Deltawifispots alleen als ik een wachtwoord volgens de regels invul krijg ik wel een vinkje ,
    maar als ik het aanklik krijg ik de melding kan wachtwoord niet aanpassen .
    ra ra is er nog iemand die dit ook heeft .

Dit heb ik dus ook. Ik wilde na lange tijd Delta Wifispots weer eens gaan gebruiken en wilde mijn wachtwoord wijzigen. Lukt dus niet.......................

Reageer

Hi Olav, kun je eens controleren of je dit in meerdere browsers ervaart? Wellicht helpt het om de cookies te verwijderen. Het aanpassen van het wachtwoord kan enkel in MijnDELTA worden geregeld. Er zijn helaas geen tools waarmee de klantenservice van DELTA dit voor jou kan aanpassen.

Reageer

chrome en edge allebei het zelfde geen wachtwoord wijziging mogelijk

Reageer

Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
          chrome en edge allebei het zelfde geen wachtwoord wijziging mogelijk
          Vreemd! Kun je de wifispots in MijnDELTA eens uitschakelen? En vervolgens opnieuw inschakelen? Wellicht helpt dat in deze situatie.

Reageer

Op meerdere browsers dit probleem. Geprobeerd WifiSpots uit te zetten, en dan geeft hij eerst aan dat dat niet mogelijk is. Maar als je dan afmeld van MijnDelta en opnieuw aanmeld, dan staat het wel uit. terug aanzetten hetzelfde, maar password wijzigen blijft onmogelijk.

Reageer

Dit is gemeld bij de betreffende afdeling en wordt zo spoedig mogelijk verholpen.

Excuses voor het ongemak.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X