Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pakket zonder Digitale TV ... maar wel TV dan via Coax ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Pakket zonder Digitale TV ... maar wel TV dan via Coax ?

    Hallo,

    Ik kijk bijna geen tv en zit binnenkort in Almelo waar ik de keus heb tussen Caiway of Delta.
    Nu is de snelheid iets hoger bij Delta dus dat is dan de overweging waard alleen hoef ik niet perse digitale tv ..
    Maar ik heb wel een coax kabel gaat hier dan nog een analoog signaal overheen? en kan je wel nog bv. NL1 zien (niet hd)

    Mvg

    deVos

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door deVos Bekijk bericht
    Maar ik heb wel een coax kabel gaat hier dan nog een analoog signaal overheen? en kan je wel nog bv. NL1 zien (niet hd)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door deVos Bekijk bericht
      Hallo,

      Ik kijk bijna geen tv en zit binnenkort in Almelo waar ik de keus heb tussen Caiway of Delta.
      Nu is de snelheid iets hoger bij Delta dus dat is dan de overweging waard alleen hoef ik niet perse digitale tv ..
      Maar ik heb wel een coax kabel gaat hier dan nog een analoog signaal overheen? en kan je wel nog bv. NL1 zien (niet hd)

      Mvg

      deVos
      Een digitaal signaal via COAX, de basiszenders. Daar betaal je wel 20 euro voor aan Caiway.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Als ik het goed heb is Caiway in 2010 gestopt met analoge tv en Delta in 2018.
        Niet in Twente, daar zijn de analoge kanalen nog niet afgeschakeld. Dat is ook meteen de reden dat Caiway niet meer HD zenders kan leveren over COAX.
        Maar ik vermoed dat dit overigens snel gaat volgen vanaf 2022. Zoals gezegd kan er een COAX-abo worden afgesloten voor 25 euro, Het is dan zelfs niet noodzakelijk TV via Delta aan te schaffen als je geen extra abonnementen wil. Je krijg dan een Basic tv abo van 85 zenders.

        De zenders staan standaard open en zijn niet versleuteld als er signaal op jouw COAX staat. Je kan deze gewoon uitbreiden met extra pakketten zoals Fox En Ziggo Sports.
        https://www.caiway.nl/televisie/basic-tv

        Maar waarom zou je voor alleen internet kiezen via Delta en via COAX Caiway nemen? Dan zou ik een glasvezelpakket van Caiway nemen. Ik vermoed per saldo even duur of goedkoper en daar zit COAX standaard bij in, mits je huis beschikt over een COAX-aansluiting. In nieuwbouwwoningen zit geen COAX meer.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          De zenders staan standaard open en zijn niet versleuteld als er signaal op jouw COAX staat. Je kan deze gewoon uitbreiden met extra pakketten zoals Fox En Ziggo Sports.https://www.caiway.nl/televisie/basic-tv
          Dus Caiway heeft gewoon 43 Full HD zenders gratis (ongecodeerd) ?

          Dat is dan heel wat meer dan die 4 stuks HD van Delta in het kijken zonder smartcard pakket.
          Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jul 2020, 12:48.

          Reageer


          • #6
            Caiway geeft zijn volledige digitale basispakket door zonder smartcard.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Dus Caiway heeft gewoon 43 Full HD zenders gratis (ongecodeerd) ?

              Dat is dan heel wat meer dan die 4 stuks HD van Delta in het kijken zonder smartcard pakket.
              Gelukkig er zijn ook nog verschillen tussen Delta en Caiway. Maar doordat Caiway analoog in de meeste gebieden heeft afgeschakeld heeft men inderdaad het totale basispakket door en inderdaad HD wat HD is. Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen in 2020. HD is inmiddels wel zo goed als de standaard.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X